رئیس بیمه ایران مرکزی بابل گفت: مبلغ 2 میلیارد و 715 میلیون ریال حق پرستاری خانواده شهدا بابل واریز شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حسین زیبافر در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان بابل، اظهار کرد: با وجود بیشترین تعداد مراکز دانشگاهی، بابل بزرگ‌ترین پروژه درمانی استان را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به عملکرد مثبت این شعبه در سطح استان، افزود: همه اقدامات این شعبه بر اساس استاندارد بوده و مسئولان شرکت به این اصل معتقدند که باید خدمات به خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های شرکت قرار گیرد.
رئیس بیمه ایران مرکزی بابل از ارائه خدمات درمانی به 15 هزار نفر از خانواده معظم شهدا در بابل خبر داد و تصریح کرد: براساس قراردادی که با پزشکان بابل منعقد شد، خانواده‌های شهدا قادرند با استفاده از کارت طلایی که از سوی شرکت بیمه ایران صادر شد، از خدمات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.
زیبافر یادآور شد: احراز موضوع حق پرستاری به‌عهده بنیاد شهید است که بر اساس لیستی که به شرکت ارائه می‌شود با تأیید پزشک معتمد، مسئولان و کارشناسان درمان در این شرکت، به خانواده مربوطه خدمات پرستاری ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: براساس لیست ارائه‌شده 181 نفر از خانواده شهدا از حق پرستاری به مبلغ 2 میلیارد و 715 میلیون ریال برخوردار شدند.
رئیس بیمه ایران مرکزی بابل با اشاره به اینکه بابل یکی از شهرهایی است که بیشترین تعداد خانواده شهدا و جانباز را در مازندران دارد، خاطرنشان کرد: بابل مرکز توریست‌درمانی استان است که 60 درصد از مراجعه‌کنندگان به پزشکان طرف قرارداد شرکت، خارج از بابل و شهرهای اطراف هستند.
زیبافر ادامه داد: در بخش درمانی 50 پزشک متخصص و فوق تخصص در شاخه‌های مختلف پزشکی، پنج آزمایشگاه، 13 داروخانه و دو مرکز تصویربرداری مازندران و مهرگان شمال با شرکت بیمه ایران همکاری دارند.
وی با تقدیر و تشکر از تلاش دارایی مدیرکل بیمه ایران مازندران در جذب و اختصاص اعتبارات لازم به این مرکز برای کارگشایی و پرداخت خسارت‌های به موقع در رشته‌های مختلف به‌ویژه رشته درمان، گفت: پرداخت همه خسارت‌ها در آینده نزدیک با سرعت بیشتری انجام می‌شود و تمرکز همه کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران به‌عنوان تنها شرکت دولتی معطوف به اخذ رضایت بیمه‌گذاران و خسارت‌دیدگان می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار