مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان گفت: 60 درصد از مراحل تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان انجام شده و با انجام 100 درصدی آن، به روابط عمومی ادارات ابلاغ شده و به عنوان نقشه راه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 26 October 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از شارا، کوهسار دادور در جلسه هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان کردستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی است که متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی تا کنون شناخته نشده و قشر تحصیل کرده استان با فعالیت‌های این مجموعه آشنایی ندارند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی کردستان با دارا بودن پتانسیل قوی و رویکرد علمی برای معرفی فعالیت‌های خود نیاز بیشتری به اطلاع رسانی دارد که بخشی از آن می تواند از طریق فعالیت روابط عمومی‌های استان انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید از طریق مکاتبه با استانداری کردستان، زمینه همکاری بیشتر روابط عمومی‌های استان با این مرکز را فراهم کند تا خدمات این مرکز در گستره وسیع‌تری در جامعه ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان در حال اجراست، گفت: تا کنون 60 درصد این کار صورت گرفته که پس از تدوین آن، به روابط عمومی سایر ادارات ابلاغ می‌شود و نقشه راه تعامل با ادارات و گروه‌های هدف قرار خواهد گرفت.

دادور به راه‌اندازی بخش کُردی خبرگزاری ایسنا نیز اشاره کرد و افزود: راه اندازی بخش کُردی خبرگزاری ایسنا اقدامی شایسته در راستای تاثیرگذاری بیشتر اخبار این خبرگزاری در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

وی فعالیت های جهاد دانشگاهی را در راستای ترویج گفتمان توسعه در استان دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی کردستان در زمینه‌های علمی بوده و باید از طریق گسترش همکاری‌ها با سایر ادارات و شناساندن فعالیت‌ها زمینه بیشتر فعالیت‌های علمی و پژوهشی در استان را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار