مسئول باشگاه هنرمندان عکاس استان قم با اشاره به اینکه ظرفیت‌های عکاسی در استان قم بسیار زیاد است از معرفی عکاسان موفق قمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 27 October 2015
به گزارش تابناک قم، ابراهیم سلیمانی در حاشیه برگزاری هفتمین نشست باشگاه هنرمندان عکاس استان قم که در حوزه هنری قم و با محوریت معرفی مهدی مریزاد، عکاس موفق کشوری و حوزه بین‌الملل برگزار شد، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های عکاسی در استان قم بسیار زیاد است و قم عکاسان خوبی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی داشته و دارد، افزود: معرفی عکاسان موفق قمی یکی از برنامه‌های باشگاه هنرمندان عکاس استان قم است و امیدواریم در هفته‌های آینده نیز چهره‌های موفق عکاسی به عکاسان جوان‌تر شناسانده شود از تجربیات آنان بهره‌مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برخی از جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی در استان قم گفت: مسابقه عکاسی بهترین عکس نماز ظهر روز عاشورا و نیز برگزاری دوسالانه عکس حوزه در سال آینده از جمله این مسابقات است که عکاسان قمی می‌توانند آثار خود در این زمینه‌ها را به دبیرخانه جشنواره‌ها ارائه دهند.

این استاد و پیشکسوت رشته عکاسی در ادامه به برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام اشاره کرد و اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام دانشمند، فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی، توسط نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود.

سلیمانی، با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: موضوع آزاد تک رنگ، موضوع آزاد رنگی، موضوع شهر من، موضوع محیط زیست، موضوع آیین‌ها، میراث فرهنگی و گردشگری، موضوع کشاورزی و صنایع غذایی از جمله شش بخش این جشنواره است.

مسئول باشگاه هنرمندان عکاس استان قم با اشاره به اینکه محورهای برگزاری این جشنواره عکس، در دسترس عکاسان بوده ابراز امیدواری کرد تا عکاسان استان قم بتوانند حضور پررنگی در این جشنواره داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار