تابناک: دانشگاه اراك و پالايشگاه امام خمينی(ره) برای افزایش تعاملات تفاهم نامه همكاری امضاء کردند.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 27 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی؛ تفاهم نامه همكاری دانشگاه اراك و شركت پالايش نفت امام خميني(ره) در پالايشگاه امام خميني با حضور مدير عامل و جمعي از مديران اين شركت و رئیس دانشگاه اراك و جمعي از مديران اين دانشگاه به امضاء رسيد.

براساس اين تفاهم نامه دانشگاه اراك و شركت پالايش نفت امام خميني (ره) در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي ارتباطات خود را توسعه داده و در زمينه بومي سازي تكنولوژي وتوسعه فناوري هاي  فرآيندي پالايشگاه با هم همكاري خواهند کرد.

لازم به ذکر است دانشگاه اراك به عنوان دانشگاه توسعه يافته و جامع در حال حاضر داراي ۴ دانشكده و تعداد ۸۵ رشته تحصيلي از جمله : ۱رشته كارداني،۱ رشته كارشناسي ناپيوسته و 29 رشته كارشناسي پيوسته و۴۴ رشته كارشناسي ارشد و۱۰ رشته دكتري مي باشد و بصورت روزانه و شبانه نسبت به تربيت دانشجويان و تامين نيروي انساني متعهد و متخصص براي اداره و توسعه ايران اسلامي اقدام مي نمايد.

پالایشگاه امام خمینی شازند نیز یکی از پالایشگاه‌های ایران است، که در استان مرکزی و در شهرستان شازند واقع شده‌است. این پالایشگاه از شرکتهای فرعی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌باشد، که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران، در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز، راه اندازی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار