ورزشکار اردبیلی برای حضور در مسابقات جهان در ترکیب نهایی تیم ملی ووشو قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 29 October 2015
ووشوکار اردبیلی در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گرفتبه گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، ترکیب نهایی تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان به منظور حضور در رقابت های جهانی اندونزی اعلام شد و جعفر شیرزاد از استان اردبیل در وزن 65 کیلوگرم قهرمان جهان و جام جهانی نیز در این ترکیب قرار دارد.
مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از 23 آبان ماه به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی آغاز خواهد شد.
در ترکیب تیم ملی ایران در بخش تالوی بانوان هانیه رجبی و زهرا کیانی با مربیگری الهام صادقی و در بخش ساندای بانوان در وزن 60 کیلوگرم صدیقه دریایی ، در وزن 65 کیلوگرم شهربانو منصوریان و در وزن 70 کیلوگرم مریم هاشمی به مربیگری خدیجه زینال زاده و سرمربی تیم ژانگ یو جیه قرار دارند.
در بخش مردان و در قسمت تالوی فرشاد عربی ، طاهر قاسمی ، رضا خلف زاده ، محسن احمدی و در تیم دوئلین محسن احمدی ، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی ، هو جین چائو به عنوان سرمربی و توحید اسدیان و احسان پیغمبری به عنوان مربیان تیم قرار دارند.
در قسمت ساندای مردان تیم ملی ووشو هم در وزن 65 کیلوگرم جعفر شیرزاد ، در وزن 70 کیلوگرم محسن محمد سیفی ، در وزن 75 کیلوگرم سجاد عباسی ، در وزن 85 کیلوگرم امیر فضلی و در وزن 90 کیلوگرم حمیدرضا قلی پور و حسین اوجاقی به عنوان سرمربی و منصور نوروزی و علی شیرآقایی به عنوان مربیان تیم حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار