معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: نمایشگاه بهاره همدان با 285 غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 11 March 2015

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: نمایشگاه بهاره همدان با 285 غرفه از در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا ؛ مصطفی اسدی افزود: این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 شب در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی همدان کالاهای مورد نیاز مردم را با 20 درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

وی عنوان کرد: 70 غرفه تولیدکننده پوشاک، کیف و کفش، 20 غرفه متعلق به کارخانجات و تولیدکنندگان و 15 غرفه آجیل و خشکبار در این نمایشگاه حضور داشته و مابقی غرفه های نیز در اختیار واحدهای توزیعی است.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه توجه ویژه ای به کیفیت شده است بیان کرد: کارخانجات و تولیدکنندگان نیز کالاهای خود را با سه تا پنج در این نمایشگاه ارایه خواهند کرد.

اسدی ادامه داد: توزیع میوه دولتی از 20 اسفند ماه در نمایشگاه فروش بهاره همدان آغاز میشود و سیب با قیمت مصوب 27 هزار ریال و پرتقال نیز با قیمت مصوب 29 هزار ریال در این نمایشگاه عرضه میشود.

نمایشگاه بهاره همدان از 18 تا 26 اسفند ماه آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: نمایشگاه بهاره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار