با تفاهم بسیج مستضعفین و وزارت کشور؛
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: به منظور ساماندهی سواحل استان بوشهر، یک تفاهم نامه بین بسیج مستضعفین و وزارت کشور منعقد شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 04 November 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام حسین رزمجو صبح چهارشنبه در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که دریا و ساحل یکی از این ظرفیت‌ها است.

وی ادامه داد: سواحل استان بوشهر می‌تواند نقش مهمی در توسعه اجتماعی داشته باشد و با ساماندهی سواحلی و ایجاد بسترهای فرهنگی در آن، زمینه ایجاد نشاط و شادی در جامعه و ایجاد اعتماد عمومی فراهم شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی سواحل استان بوشهر، یک تفاهم‌نامه بین بسیج مستضعفین و وزارت کشور منعقد شد.

وی با بیان اینکه این ساماندهی در عرصه فرهنگی و اجتماعی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفان نقاط پیشنهادی در سواحل استان بوشهر را برای بهسازی به استانداری ارائه کرده تا با توجه به شاخص‌های هشت‌گانه ابلاغی وزارت کشور تفاهم‌نامه بهسازی سواحل استان اجرا شود.

حجت‌الاسلام رزمجو با اشاره به توجه ویژه دولت به موضوعات فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: در سند ششم توسعه توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است تا کاستی‌های گذشته نیز جبران شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: در حالی که دشمنان توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی دارند و تلاش می‌کنند که از این طریق به ما ضربه بزنند، باید در این زمینه بیشتر مراقب باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار