معاون گردشگری استان بوشهر:
معاون گردشگری استان بوشهر گفت: برای دسترسی مردم مختلف کشورمان از امکانات گردشگری استان بوشهر پروازهای داخلی از نقاط مختلف کشور به مرکز استان بوشهر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 06 November 2015
تابناک بوشهر: ناصر امیرزاده دیروز (چهارشنبه) در نشست با مسئولان دفاتر هواپیمایی استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است اظهار داشت: استان بوشهر علاوه بر داشتن ساحل زیبای خلیج فارس از مواهب طبیعی و گردشگری بسیاری در عرصه‌های گوناگون برخوردار است.

وی با اشاره به نقش مهم افزایش راه‌های ارتباطی هوایی و زمینی در جذب گردشگران به استان بوشهر گفت: علاوه بر افزایش ایمنی و توسعه راه‌ها باید در افزایش پروازها به مرکز استان بوشهر تلاش شود.

معاون گردشگری استان بوشهر از راه‌اندازی پرواز بوشهر به اصفهان و بلعکس خبر داد و افزود: با پیگیری‌های مسئولان و شرکت هواپیمایی هما پرواز بوشهر - اصفهان که مدتی با تعطیلی مواجه بود راه‌اندازی شد.

امیرزاده با اشاره به اینکه پرواز دوم این مسیرهم راه‌اندازی می‎شود گفت: با برقراری نخستین پرواز در مسیر بوشهر به اصفهان و بلعکس مسافران این مسیر می‌توانند روز دوشنبه هر هفته از این پرواز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه  این پرواز ظرفیت جابه‌جایی 140 مسافر را دارد افزود: برای دسترسی مردم مختلف کشورمان از امکانات گردشگری استان بوشهر پروازهای داخلی از نقاط مختلف کشور به مرکز استان بوشهر افزایش می‌یابد.

معاون گردشگری استان بوشهر با اشاره به تنوع بخشیدن به گردشگری و رونق رشته‌های مختلف آن گفت: گردشگری سلامت و دریایی جز برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر است.

امیرزاده با اشاره به اینکه تورهای گردشگری در استان بوشهر افزایش می‌‎یابد گفت: تقویت و توسعه جایگاه گردشگری استان بوشهر به عنوان یکی از محورهای راهبردی توسعه استان بوشهر است که برنامه‌های ویژه‌ای دراین زمینه مدون شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار