معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی از اجرای طرح خوش‌حجابی برای کودکان و نوجوانان و ترویج مفاهیم حجاب در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 06 November 2015
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محمد باقی با اشاره به طرح حجاب ریحانة‌النبی ویژه مدارس ابتدایی اظهار کرد: این طرح مانند سال‌های گذشته در مدارس اصفهان، تهران، مشهد، ساری، ‌ارومیه، قم، شاهین شهر و... برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مباحث علمی، اعتقادی، تبلیغی و هنری در اجرای طرح ریحانة‌النبی استفاده می‌شود و نوع ارتباط و روش کلاس‌داری به کار گرفته خواهد شد.

معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی با اشاره به طرح خوش حجابی گفت: این طرح خارج از مدارس اجرا می‌شود و اجرای آن با تعطیل شدن مدارس به صورت پررنگ‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح خوش‌حجابی ویژه گروه سنی هفت تا 14 سال است، گفت: در سنین 14 تا 20 سال طرح نسیم عفاف اجرا می‌شود تا دختران هر چه بیشتر با مفاهیم عفاف و حجاب آشنا شوند.

باقی با اشاره به دوره آموزش جامع مربیان عنوان کرد: مربیانی از کل کشور طی سه روز در این دوره شرکت کردند که تغییرات جدی در سبک آموزشی به آنها اطلاع‌رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق‌های فکر از برنامه‌های دیگر بوده، یعنی طرح‌ها در اتاق‌های فکر برنامه‌ریزی شده و با توجه به فرهنگ‌ها و امکانات موجود در شهرها یا طرز تفکرات شهرهای مختلف، صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی عنوان کرد: در شهرهای مختلف مجریان طرح و مربیان صاحب فکر حضور دارند، محتواها را اضافه می‌کنند یا درخواست می‌دهند یا برای راهکارهای اثرگذار جلسات هفتگی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب گفت: امسال دغدغه مجموعه این است که با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب حضور پررنگ‌تر در شبکه‌های اجتماعی داشته و به طراحی بپردازد.

باقی ادامه داد: اکنون فعالیت افراد در این شبکه‌ها چندین برابر شده است، به همین منظور کارگروهی با این عنوان تشکیل شده تا به طور خاص در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: افراد با ورود مستقیم به شبکه‌های اجتماعی به تهیه محتوا و کلیپ‌ می‌پردازند و با دیدگاه ترویج حجاب و پاسخ به مسائل ضدفرهنگی با موضوع حجاب فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی یادآور شد: سال گذشته در طرح حجاب ریحانةالنبی ویژه مدارس 17 هزار نفر و طرح خوش حجابی 5 هزار نفر در کل کشور شرکت کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار