روزنامه صبح ساحل به عنوان پرتیراژ ترین و قدیمی ترین روزنامه هرمزگان و روزنامه ندای هرمزگان و دریا در این نمایشگاه به عنوان نمایندگان رسانه های هرمزگان حضور دارند.این نمایشگاه از امروز شنبه 16 آبانماه در مصلی تهران کار خود را آغاز کرده و به مدت یک هفته ادامه می یابد.
کد خبر: ۱۲۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 07 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اتفاق مبارکی در حوزه رسانه ای در کشور است که ضمن رشد و ارتقای جایگاه رسانه های کشور و ایجاد یک همگرایی میان آنها، فرصت عرضه مجموعه ای از اطلاعات و اخبار پیرامون ارتباط میان مخاطب و رسانه را نیز فراهم می کند و عملا مردم می توانند با حضور در این نمایشگاه ضمن آشنایی با ظرفیت های مطبوعاتی کشور و خبرگزاری ها و سایت های خبری، امکان گفتگو با مسئولین این رسانه ها را نیز داشته باشند.

استان هرمزگان به عنوان جنوبی ترین استان ایران در حوزه رسانه های مکتوب جایگاه ویژه ای را در کشور دارد و به رسم برگزاری هر ساله این نمایشگاه، در این دوره نیز حضوری موثر تر از قبل دارد.

علاوه بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان که به عنوان بخش دولتی در این نمایشگاه حضور دارد، سه روزنامه پرتیراژ هرمزگان نیز در این نمایشگاه حضور یافته اند و ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های رسانه ای خود، ظرفیت های اطلاع رسانی هرمزگان در حوزه مکتوب را به مراجعین این نمایشگاه ارائه می کنند.

روزنامه صبح ساحل به عنوان پرتیراژ ترین و قدیمی ترین روزنامه هرمزگان و روزنامه ندای هرمزگان و دریا در این نمایشگاه به عنوان نمایندگان رسانه های هرمزگان حضور دارند.

این نمایشگاه از امروز شنبه 16 آبانماه در مصلی تهران کار خود را آغاز کرده و به مدت یک هفته ادامه می یابد. بدون شک حضور آن دسته از مسئولین و مردم هرمزگان که در طول این هفته در تهران حضور دارند و یا آن دسته از هرمزگانی هایی که در تهران سکونت دارند، در این نمایشگاه می تواند ضمن دلگرمی بخشیدن به این روزنامه ها، سبب ارتقای جایگاه هرمزگان در معادلات ملی و منطقه ای شود.

لازم به یادآوری است که بنابر اعلام حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  بیش از 600 رسانه و 567 غرفه در نمایشگاه امسال حضور دارند که بیشترین متراژ به غرفه مطبوعاتی ها با هزار و 420 متر اختصاص دارد و بیشترین غرفه در بخش سیاسی- اقتصادی با 79 غرفه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار