شهربانو امانی در لیست کارگزاران سازندگی دیده می شود.
کد خبر: ۱۲۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 07 November 2015

امانی: ای کاش دکتر عبدالعی زاده به میدان رقابتها وارد شود!

خبرنگار تابناک آذربایجان غربی بعد از مشاهده اسم نماینده اسبق ارومیه در مجلس، در لیست کارگزاران سازندگی، با خانم امانی تماس گرفت و نظر وی را در رابطه با کاندیداتوری این دوره از مجلس شورای اسلامی جویا شد که وی در این مورد گفت : برای حضور در انتخابات مجلس، مشکلی برای حضور ندارد ولی ترجیح میدهد تا مردم ارومیه از دکتر عبدالعلی زاده برای حضور در رقابت های این دوره مجلس دعوت نمایند.

با توجه به این مسایل اکنون باید منتظر ماند تا دکتر عبدالعی زاده نیز نظر خود را برای حضور در انتخابات معلوم کند. به اعتقاد بسیاری از صاحبنظران شاید حضور هر دو چهره اصلاح طلب  یعنی  دکتر عبدالعلی زاده و شهربانو امانی بتواند به نوعی باعث ایجاد وحدت و همراهی اکثر فعالان سیاسی و اجتماعی اصلاحات در ارومیه شود.

شایان ذکر است، هفته نامه صدا در آخرین شماره خود و در آستانه انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی با ارائه لیستی، پیشنهادهای حزب کارگزاران سازندگی به اصلاح طلبان را منتشر کرده است .

کمیته سیاسی حزب برخی چهره‌های مرکزیت خود را برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم به جبهه اصلاحات معرفی کرده است که حدود هفت نفر از اعضای شورای مرکزی حزب قرار است از حوزه انتخابیه تهران و چند شهر دیگر نامزد انتخابات شوند. از جمله این نفرات می توان به «شهربانو امانی» نماینده اسبق ارومیه در خانه ملت نیز اشاره کرد.

حزب کارگزاران ضمن تاکید بر حضور انتخاباتی تنها در قالب جبهه اصلاحات فهرست کاندیداهای پیشنهادی خود به جریان اصلاحات و شورای عالی سیاستگذاری بدین شرح اعلام کرده است :

محسن هاشمی، رضاامرالهی، فاطمه مقیمی، فرزانه ترکان (تهران)

یدالله طاهرنژاد (چالوس – مازندران)

شهربانو امانی (ارومیه آذربایجان غربی)

سیدافضل موسوی (زنجان)

سیدعبدالله حسینی (بندرلنگه هرمزگان)

دکتر دل انگیزان، عباسعلی اللهیاری (کرمانشاه)

احمدی (اسلام آبادغرب )

همچنین حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرده است که از کاندیداتوری مصطفی معین ، عبدالله جاسبی ،حجت الاسلام طه هاشمی و فاطمه هاشمی حمایت می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار