مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از واگذاری تاکسی به مددجویان متقاضی کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 08 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد علی سلیمی صبح در نشست مشترکی با مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس اظهار داشت: توسعه شهرها و افزایش درخواست های مردم برای دریافت خدمات شهری فرصتی مناسب برای توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی و در نهایت ایجاد اشتغال است.
 
وی در ادامه با اشاره به همکاری مدیریت شهری بندرعباس در ایجاد فرصت های شغلی بیان داشت: با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه، برای یک هزار و 300 نفر در قالب فعالیت خدمات خودرویی، اشتغال و تثبیت شغل، صورت می‌گیرد.
 
سلیمی با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار در استان افزود: با ورود یک هزار و 300 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بندرعباس با استفاده از این تسهیلات، ایجاد اشتغال در این حوزه ملموس‌تر می‌شود.
 
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با ابراز امیدواری از انجام مذاکرات و اقدامات اولیه در قالب تفاهم نامه با نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی تصریح کرد: این تاکسی‌ها با اولویت مددجویان متقاضی و سایر افراد جویای کار واگذار می شود.
 
در ادامه این نشست مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس اظهار داشت: اقدامات ویژه ای درخصوص استفاده از خودرو های مخصوص با پلاک منطقه آزاد قشم در محور های فرودگاه، راه آهن و بنادر مسافری بندرعباس صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه برای این منظور 300 دستگاه خودرو مناسب با پلاک منطقه آزاد قشم اختصاص یافته است بیان داشت: این کار با هدف ارتقاء کیفی خدمات حمل و نقل در مبادی ورود خروج مسافر و افزایش ناوگان انجام می شود.
 
حسین اخلاقی در پایان تصریح کرد: در راستای جبران کمبود تاکسی در شهر بندرعباس در آینده نزدیک یک هزار دستگاه خودرو سمند به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار