فرمانده انتظامی بابلسر با بیان اینکه زورگیری مداح جوان بابلسری صحت ندارد، گفت: به‌دلیل ناآگاهی برادر مضروب از موضوع خبر را به شکل نادرست اطلاع‌رسانی کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 08 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سوم آبان‌ماه امسال خبری در سایت خبرگزاری فارس مازندران با عنوان «زورگیری خشن، مداح بابلسری را راهی بیمارستان کرد» منتشر شد که چگونگی درج این خبر و جوابیه نیروی انتظامی در ذیل آمده است.

در شب زورگیری، خبرنگار فارس تماسی مبنی بر زورگیری مداح بابلسری و بستری شدن این مداح در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدون‌کنار دریافت کرد که بلافاصله خود را به بیمارستان موردنظر رساند، اما به دلیل بیهوشی مضروب، امکان مصاحبه با وی وجود نداشت.

خبرنگار فارس برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاهده برادر مضروب از چگونگی عمل زورگیری سئوالاتی پرسید که او نیز اظهار کرد: برادرم توسط چهار جوان ناشناس مورد زورگیری قرار گرفت و اموال وی به سرقت رفت.

وی افزود: سارقان ابتدا با خودرو راه وی را سد کردند و پس از زورگیری، او را در حوالی کمربندی فریدون‌کنار در حالیکه بیهوش بود رها کردند.

خبرنگار فارس بعد از دریافت این اطلاعات که از نزدیک‌ترین فرد خانواده مضروب به‌دست آورده بود، نسبت به انتشار سریع خبر اقدام کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بابلسر نیز بعد از انتشار این خبر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس گفت: به‌دلیل ناآگاهی برادر مضروب از موضوع، خبر را به شکل نادرست اطلاع‌رسانی کرده است.

عباس فتحعلی‌پور با بیان اینکه هیچ‌گونه زورگیری در کار نبوده و چیزی از این فرد سرقت نشده است، گفت: با بررسی انجام‌شده، زورگیری از مضروب در بابلسر صحت نداشته و مداح جوان نیز خواهان پایان رسیدگی و مختومه شدن پرونده شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار