مدیر کل مدیریت بحران هرمزگان گفت: برای کاهش صدمات احتمالی ناشی از وقوع بارندگی و سیل برای ادارات مرتبط همچون آب منطقه ای، راه و ترابری و شهرداری اخطاریه صادر شده است.
کد خبر: ۱۲۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 08 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا صفا در جمع خبرنگاران افزود: دراین اخطاریه از فرمانداران خواسته شده تا تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی وقوع سیلاب اندیشیده شود.
 
وی از مردم خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در زمان وقوع بارندگی از بستر حریم رودخانه دوری کرده و به مناطق مرتفع و امن بروند.
 
مدیر کل مدیریت بحران هرمزگان گفت: برنامه های لازم  برای کاهش خسارات احتمالی همچون لایروبی خورها و رودخانه ها درطول سال به صورت مستمر انجام می شود.
 
با ورود سامانه ناپایدار جوی از فردا اداره کل هواشناسی هرمزگان اخطاریه ای درخصوص احتمال سیل و آبگرفتگی معابر عمومی در استان صادر کرده است.
 
همچنین اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اخطاریه ای درخصوص احتمال سیل و آبگرفتگی معابر عمومی در استان هشدار داد.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در این باره به ایسنا گفت: از امروز یکشنبه با ورود سامانه ناپایدار جوی بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد آسمان اکثر نقاط استان را فرا می گیرد.
 
مجتبی حمزه نژاد افزود: با تقویت این سامانه بارش زا طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه بارش شدید باران همراه با رگبار و رعد و برق،ریزش تگرگ و کاهش دما موجب وقوع سیل،آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های فصلی خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این مدت آب های خلیج فارس،تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم خواهد بود و سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر برساعت و ارتفاع موج نیز به یک متر می رسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار