مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز گفت: میزان رضایت‌مندی مردم از شهرداری شیراز به‌مراتب نسبت به چند سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 09 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا جمشیدی گفت: این حوزه ستادی شهرداری شیراز یکی از پست‌هایی است که به‌طور مستقیم زیر نظر شهردار اداره می‌شود.

وی افزود: در این حوزه سه اداره ارزیابی عملکرد، اداره رسیدگی به شکایات و بازرسی وجود دارد.

این مسئول در مورد ارزیابی عملکردها در شهرداری شیراز گفت: در طول سال کل مجموعه شهرداری را بر اساس شاخص‌هایی که معاونت برنامه‌ریزی تهیه و تدوین و به مدیران ابلاغ کرده و بیش از 2 هزار شاخص است، ارزیابی و بر اساس آن مدیران و محیط‌های برتر انتخاب و در جشنواره مهر خدمت که هرساله در مهرماه در شیراز برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

جمشیدی ادامه داد: با این ارزیابی، نقاط ضعف و قوت در کل مجموعه‌ها دیده و مدیران متوجه عملکرد خود در طول مدت خدمت می‌شوند.

وی در مورد واحد رسیدگی به شکایات اظهار داشت: تمام شکایات مردم از عملکرد شهرداری که از طرق مختلف واصل می‌شود با حضور کارشناسان در منطقه موردنظر بررسی و نتیجه آن به شاکی اعلام می‌شود، ضمن این‌که به‌طور مثال اگر شکایت مردم در سامانه سامد استانداری مطرح شده باشد، پاسخ را به استانداری نیز اعلام می‌کنیم.

مشاور شهردار شیراز گفت: واحد بازرسی نیز در طول سال و با حضور کارشناسان در مناطق مختلف شهرداری حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند و پاسخگوی آن‌ها هستند.

وی در مورد میزان رضایت‌مندی مردم شیراز از شهرداری گفت: در حال حاضر میزان رضایت‌مندی از خدمات شهرداری به‌مراتب نسبت به گذشته بیشتر شده است.

این مسئول اضافه کرد: تعداد شکایات نیز کاهش پیدا کرده است و شاهد کاهش بین 60 تا 70 درصدی شکایات مردمی نسبت به چهار سال پیش هستیم.

جمشیدی گفت: علاوه بر کانال‌های ارتباطی حال حاضر که برای رسیدگی به سؤالات مردم راه‌اندازی شده است، ظرف هفته‌های آینده سامانه رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که مردم بتوانند به‌طور مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و به‌زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز در مورد میز خدمت که از مدتی پیش و توسط شهرداری در نماز جمعه راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: میز خدمت با تأکید شهردار و به خاطر خدمات‌رسانی و حضور رودرروی مردم با مسئولان از ابتدای ماه رمضان با پیگیری واحد بازرسی و نظارت تشکیل ‌شده است و هر هفته یکی از سازمان‌های شهرداری برای پاسخگویی به مردم پیش از نماز جمعه حاضر می‌شوند.

وی افزود: با ارزیابی‌های انجام‌شده، این خدمت باعث رضایت‌مندی مردم شیراز شده است و از طرف مردم و مسئولان تقاضای ادامه این کار را داشته‌ایم.

جمشیدی گفت: در شهرداری شیراز 10 منطقه، 13 سازمان و 32 مدیریت وجود دارد که به‌مرور و با حضور در برنامه میز خدمت پاسخگوی مردم شیراز در مورد مسائل شهرداری خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار