مدیر آموزش و پرورش فسا: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی شهرستان فسا و با حضور ۵۰۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 11 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛مسلم امینی‌نژاد به میزبانی شهرستان فسا در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مناطق استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات شهرستان فسا، ششده و قره بلاغ، شیب‌کوه و نوبندگان شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فسا با بیان این‌که این دوره از مسابقات عصر چهارشنبه 20 اسفند برگزار و عصر پنج‌شنبه 21 اسفندماه پایان می‌پذیرد، افزود: در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی حدود 500 دانش آموز دختر و پسر رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی، متشکل از دوره‌های ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند.

امینی‌نژاد از شرکت دانش‌آموزان مناطق چهارگانه در 2 بخش کتبی و شفاهی این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد: محل برگزاری این دوره از مسابقات مدرسه دخترانه تیزهوشان حافظ و مدرسه تیزهوشان فلاحی است.

وی با بیان این‌که از مجموع شرکت‌کنندگان 300 نفر دختر و 200 نفر پسر است، گفت: مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی شهرستان فسا با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، روسای دانشگاه‌ها و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان فسا عصر پنج شنبه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فسا از رقابت شرکت‌کنندگان در رشته‌های تجوید، قرائت، تفسیر، انشاء نماز، احکام، صحیفه سجادیه، حفظ، مفاهیم و نهج البلاغه خبر داد و گفت: برترین‌ها به مسابقات مرحله استانی اعزام می‌شوند.

امینی‌نژاد بیان کرد: نتایج مرحله شهرستانی هفته آینده اعلام می‌شود و برترین‌ها اردیبهشت ماه سال 94 به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال و برای کسب آمادگی شرکت کنندگان از جدیدترین وسایل آموزشی و بهترین تجهیزات و نرم‌افزارهای آموزشی استفاده شده است.

امینی‌نژاد گفت: کلاس‌های آمادگی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی منطقه فسا در 2 ماه گذشته برگزار شده و برای آمادگی منتخبان مرحله شهرستانی هم کلاس‌های کسب آمادگی برگزار می‌شود.

وی در پایان به نقش اثرگذار بهره‌گیری از امکانات و ابزار پیشرفته‌تر در ارتقای سطح مسابقات سی و ششم قرآن و معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف محوری در برگزاری این دوره از مسابقات، ترویج فرهنگی قرآنی، ترویج زندگی اسلامی مطابق با توضیحات قرآن، عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده است.

برچسب ها: مسابقات قرآن
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نحوه برگزاری مسابقات در فسا و همین طور استقبال افتضاح بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار