رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه میزان بارندگی در بندرعباس 31 میلیمتر بوده است، اظهار کرد:سرعت وزش باد در غرب خلیج فارس و جزایر کیش و لاوان 100 کیلومتر در ساعت بود و در اواخر شب شهرستان بندرعباس 80 کیلومتر در ساعت بود.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 11 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس مرکز آگاهی و پیش بینی سازمان هواشناسی استان هرمزگان در گفتگو با رسانه های محلی با اشاره به ورود سامانه بارزشی به استان و آغاز  بارندگی ها از شب گذشته گفت: با تداوم  ناپایداری ها بارش ها نیز تا فردا ادامه دارد و باخروج این سامانه از استان شرایط جوی استان مساعد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بارندگی در بندرعباس 31 میلیمتر بوده است، اظهار کرد: میزان بارش ها در شهرستان های بندرلنگه  20 میلیمتر، بستک 10 میلیمتر، پارسیان7 میلیمتر، حاجی آباد 13 میلیمتر، رودان 3 میلیمتر، و کیش 4 میلیمتر بوده است.
 
تربانی با بیان اینکه این سامانه از غرب استان وارد و از شرق خارج می شود و بیشترین میزان بارشها در روستاهای پارسیان رخ داده است،  افزد: در روستاهای بهده پارسیان 33 میلیمتر، کنارگان 35 میلیمتر، اشنیز16 و کوشکنار 9 میلیمتر باران باریده است.
 
وی با اشاره به سرعت 40 کیلومتر بر ثانیه باد در استان تصریح کرد: سرعت وزش باد در غرب خلیج فارس و جزایر کیش  و لاوان  100 کیلومتر در ساعت بود و در اواخر شب شهرستان بندرعباس 80 کیلومتر در ساعت بود.      
 
 رئیس مرکز آگاهی و پیش بینی سازمان هواشناسی استان هرمزگان با بیان اینکه دمای هوا در استان 2 درجه افزایش داشته است، خاطر نشان کرد: با ورود سامانه پر فشار در روزهای آینده دمای هوا تا 4 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار