مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: اولویت نوسازی مدارس بازسازی مدارس تخریبی است و تمام تلاش ما اینست که خیرین، ما را در جهت استاندارد سازی فضاهای آموزشی و بازسازی مدارس تخریبی یاری کنند .
کد خبر: ۱۳۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 17 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، ماشاءالله قاسمی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز انسانهای وارسته ای هستند که با بذل مال خویش سند توسعه تعلیم و تربیت را امضا می کنند افزود: به سهم خود از خیرین مدرسه ساز تشکر و قدردانی می کنیم.
 
قاسمی با اشاره به تعهدات سازمان نوسازی در قبال خیرین مدرسه ساز خاطر نشان کرد: نوسازی مدارس هیچ پیش شرطی برای خیرین قایل نیست و همواره سعی کرده ایم به تعهدات سازمانی در قبال خیرین مدرسه ساز عمل کنیم .
 
مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان گفت: شهرستان بستک در امور خیری از شهرستانهای پیشرو استان است ، از صمیم دل از نیت پاک و خالص شما خیرین سپاسگزارم .
 
وی با بیان اینکه  صلاح الدین احمدی خیر نیک اندیش هرمزگانی احداث یک واحد آموزشی 6کلاسه را در شهر بستک به صورت مشارکتی تقبل کرده افزود:  وی سابقا نیز احداث خوابگاه دانش آموزی بستک را تقبل کرده بود که این پروژه در حال اجراست .
 
مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به پروژه های این اداره در بستک اضافه کرد: با امضای دو توافق نامه مجموعا سه واحد آموزشی بصورت مشارکتی در شهرستان بستک احداث خواهد شد و مدارس تخریبی  شهید بستکی زاده و شهید تندگویان بازسازی می شوند
 
قاسمی خاطرنشان کرد: همچنین مدرسه سپیده کاشانی که فاقد فضای آموزشی بود نیز توسط خیر با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث خواهد شد
 
وی در پایان بیان کرد: با بهره برداری از این طرحها 18کلاس درس استاندارد در اختیار دانش آموزان شهرستان بستک قرار خواهد گرفت .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار