امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: تجهیز اورژانس تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر به تجهیزات سوختگی جزو نیازها و خواسته‌های اساسی مردم شهرستان است.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشگین‌شهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار شامگاه امروز در نشست با معاون وزیر بهداشت و درمان مشگین‌شهر اظهار داشت: افتتاح اورژانس تخصصی در مشگین‌شهر نویدبخش ارئه خدمات با کیفیت در حوزه بهداشت و درمان است و در این راستا تجهیزات سوختگی برای این اورژانس از نیازهای مهم اهالی این شهرستان است.

وی با اشاره به نبود تجهیزات سوختگی در سطح شهرستان بیان کرد: مراجعه بیماران ناشی از سوختگی به مراکز استان و شهرهای همجوار مشکل بزرگی در روند درمانی این افراد است، بنابراین در این راستا تجهیز اورژانس به ابزارهای سوختگی ضرورت دارد.

باوقار با اشاره به روایت حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه هیچ لباسی زیباتر از سلامتی نیست، افزود: تدبیر دولت یازدهم در طرح تحول نظام سلامت قابل تقدیر است و خوشحالیم که در سطح شهرستان مشگین شهر شاهد رضایت مردم از خدمات ارائه شده در طرح تحول نظام سلامت هستیم.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: در حال حاضر شاهد فعالیت پزشکان حاذق در بخش بهداشت و درمان شهرستان هستیم و امیدواریم شاهد انجام وظیفه به بهترین صورت در تمامی مسئولیت‌ها باشیم.

باوقار با اظهار رضایتمندی از تجهیز بیمارستان به سی تی اسکن گفت: متاسفانه خرابی این دستگاه در بیمارستان سبب زحمت زیاد بیماران شده بود به طوری که بیماران نیازمند به سی تی اسکن به شهرهای همجوار و مرکز استان مسافرت می‌کردند که این در شأن مردم شهرستان نبود.

وی تبدیل آموزشکده سلامت به دانشکده پرستاری را از معاون وزیر بهداشت خواست و افزود: براساس قول مساعد وزیر بهداشت و درمان، انتظار تحولات اساسی در زمینه ایجاد دانشکده پرستاری و توسعه تخت‌های بیمارستان ولیعصر(عج) را در راستای ارائه خدمات آموزشی و درمانی داریم.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به ساختمان اجاره‌ای خانه بهداشت شماره 2 مشگین‌شهر بیان کرد: متاسفانه سال‌هاست که این خانه بهداشت در ساختمان اجاره‌ای اداره می‌شود که با توجه به اهمیت دادن وزیر بهداشت و درمان به حوزه سلامت، امیدواریم هر چه سریع‌تر نسبت به انتقال این خانه بهداشت به ساختمان دائمی و مجهز اقدام کنند چرا که این وضعیت در شان مردم مشگین‌شهر نیست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار