نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر نقش محوری مسجد در جامعه ، گفت: باید از ظرفیت مساجد به عنوان مراکز فرهنگی و اسلامی استفاده شود.
کد خبر: ۱۳۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 23 November 2015

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر نقش محوری مسجد در جامعه ، گفت: باید از ظرفیت مساجد به عنوان مراکز فرهنگی و اسلامی استفاده شود.

به گزارش تسنیم ، آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در جلسه افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج استان همدان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است اظهار داشت: بسیج یکی از بهترین یادگاری‌های امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ابراز امیدورای کرد که بسیج در کشورهای دیگر اسلامی نیز مانند سوریه و عراق تشکیل شود و بیان کرد: انشاالله دیگر کشورهای اسلامی نیز از میوه شیرین بسیج بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بسیج به کارهای عمرانی نیز نیاز دارد تصریح کرد: با توجه به فعالیت بسیج در جامعه متأسفانه پایگاه‌ها ظرفیت ندارند و باید بودجه کافی برای احداث پایگاه‌های مقاومت در اختیار بسیج قرار گیرد تا نیازهای آن رفع شود.

محمدی بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها تأکید کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی بسیار ساخته‌ایم اما متأسفانه استفاده بهینه از سالن‌های ورزشی و دیگر امکانات عمرانی نمی‌شود.

وی افزود: باید با همکاری متولیان مساجد و حسینیه‌ها از این ظرفیت‌ها به درستی و بهینه استفاده کنیم چراکه می‌توان برنامه‌های خیلی زیادی در مساجد و حسینیه‌ها برگزار کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مسجد در زمان رسول اکرم(ص) پادگان نظامی، شورا، نمازخانه، دادگستری و غیره بود و امروز هم می‌توان از ظرفیت مساجد به عنوان مراکز فرهنگی و اسلامی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از منابع است عنوان کرد: بر اساس اقتصاد مقاومتی باید از منابع و امکانات بهینه استفاده کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار