رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از اختصاص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح تبدیل گلخانه های سنتی به صنعتی با هدف افزایش میزان تولید محصولات گلخانه ای در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 23 November 2015
علی اشرف منصوری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه احداث و توسعه کشت های گلخانه ای استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار در راستای اجرای نهضت بزرگ ایجاد واحدهای گلخانه ای در سطح اراضی کشاورزی استان تهران اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی20 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی برای توسعه کشت های گلخانه ای و تبدیل گلخانه های سنتی به صنعتی کشور اختصاص داده که سهم استان تهران از این تسهیلات حدود 50 درصد است.
 
* 800 هکتار از گلخانه های سنتی استان تهران به صنعتی تبدیل می شود

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با بیان اینکه این تسهیلات از طریق منابع داخلی بانک کشاورزی تامین و با سود 18 درصدی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تصریح کرد: با استفاده از این تسهیلات بانکی تلاش خواهیم کرد تمامی 800 هکتار گلخانه های سنتی استان تهران به صنعتی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات و تکمیل پرونده اخذ مجوز به ادارات جهاد کشاورزی در سطح شهرستانهای استان تهران مراجعه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: به تمامی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه استان تهران ابلاغ شده تا مراحل اداری تشکیل پرونده اخذ مجوز ایجاد گلخانه را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.
 
* کشت دو هزار هکتاری محصولات گلخانه ای

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران زیر کشت محصولات گلخانه ای قرار دارد افزود: میزان تولید محصول در واحدهای گلخانه ای 12برابرکشت های آزاد است.

به گفته وی، در حال حاضر پرونده بیش از چهار هزار میلیارد ریال تقاضای استفاده از این تسهیلات به بانک کشاورزی استان تهران ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار