مدیرکل سابق فرهنگی و اجتماعی استانداری قم:
مدیرکل سابق فرهنگی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به لزوم شناسنامه‌دار کردن دست‌فروشان گفت: نباید اجازه توسعه دست‌فروشی و فروش دام‌های غیر مجاز را در سطح استان بدهیم.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 24 November 2015
به گزارش تابناک قم، ابراهیم حاج‌مظفری در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری قم برگزار شد، با اشاره به دو مقطع زمانی خدمت خود در جهاد دانشگاهی و بهزیستی قم اظهار داشت: شرایط اجتماعی حاکم در جامعه در دوران دفاع‌مقدس زبان‌زد است چرا‌که استکبار جهانی با همه توطئه‌های خود نتوانست ملت ما را از پای در آورد.

مدیرکل سابق فرهنگی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه در دوران خدمت خود در بهزیستی به دنبال خدمت محوری بودیم، افزود: بحث آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای طی فرآیند زندگی و گذر زمانی که دارد، گریز‌ناپذیر است و آسیب اجتماعی مسئله‌ای نیست که از کنار آن به آسانی عبور کرد.

حاج‌مظفری خاطر‌نشان کرد: آسیب اجتماعی اگر خوب مدیریت نشود، در جامعه به سرعت گستردش می‌یابد و از کنترل خارج می‌شود به عنوان نمونه طلاق یک آسیب اجتماعی است که اگر به خوبی کنترل نشود گسترش یافته و دامن‌گیر بسیاری از خانواده‌ها را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خیرخواهی برای مردم و خیرخواهی برای پیشرفت با هم‌افزایی و همدلی انجام شدنی است، خاطر‌نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی تنها منشأ آن فقر نیست و بیشتر آسیب‌ها منشأ فرهنگی و اجتماعی دارد و باید به این مسئله توجه داشت و همه دستگاه‌های اجتماعی استان باید در راستای خدمت به مردم اهتمام داشته باشند.

مدیرکل سابق فرهنگی و اجتماعی استانداری قم گفت: مردم یک سری نیازهایی دارند که باید شرایط برای برآورده‌شدن این نیاز‌ها اقدامات موثری صورت بگیرد.

حاج مظفری با اشاره به لزوم شناسنامه‌دار کردن دست‌فروشان گفت: نباید اجازه توسعه دست فروشی و فروش دام‌های غیر مجاز را در سطح استان بدهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار