مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان اردبیل گفت: در حال حاضر توزیع مرغ منجمد در این استان صورت نمی‌گیرد و متوقف شده است.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 26 November 2015

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد اشجعی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی توزیع نهاده های دامی در اردبیل افزود: تنظیم بازار و جلوگیری از متضرر شدن واحدهای تولیدی دلایل توقف توزیع گوشت مرغ منجمد در اردبیل است.

وی با اشاره به قیمت توزیعی گوشت مرغ منجمد در سطح شهر تاکید کرد که هم اکنون مرغ منجمد به نرخ پنج هزار و ۱۰۰ تومان توزیع می شود که این رقم اختلاف بسیار کمی با قیمت مرغ گرم کشتار روز داد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان با تاکید بر اینکه این اختلاف قیمت عاملی برای تغییر ذائقه مردم بوده و به بازار مرغ منجمد تاثیر منفی گذاشته است، ادامه داد: براین اساس شاهد افزایش معقول و منطقی افزایش مرغ گرم در استان بوده و در آینده این نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مرغ های منجمد به مراکز آموزش عالی و نظامی و... ارسال می شود، از حمایت واحدهای تولیدی که مرغ خود را به شرکت پشتیبانی امور دام استان تحویل می دهند، خبر داد.

اشجعی عرضه نهاده های دامی تا ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به این واحدها را از جمله این حمایت ها برشمرد و اضافه کرد: فروش ذرت، سویا و جو با بازپرداخت پس از شش ماه از دیگر حمایت های صورت گرفته از مرغداران استان است.

وی با تشریح این حمایت ها تاکید کرد که مرغداران استان می توانند پس از دریافت نهاده های دامی وجه نقد آن را بعد از شش ماه پرداخت کنند تا از این طریق بنیه اقتصادی و توان مالی خود را افزایش دهند.

اشجعی فعالیت این شرکت را در دو بخش تنظیم و تولید فرآورده های دامی عنوان کرد و بیان داشت: هم اکنون این شرکت ذرت دانه ای را به قیمت ۸۵۰ تومان، سویا هزار و ۶۲۵ تومان و جو ۹۲۰ تومان برای مرغداران عرضه می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار