رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از روند رو به رشد ارتقای سطح داوری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 01 December 2015
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از روند رو به رشد ارتقای سطح داوری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع اعضای کمیته داوران هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: داوری فوتبال جزئی اصلی و ارکانی مهم از فوتبال است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل فدراسیون جهانی فوتبال حسابی ویژه‌ روی داوری داشته و به این رکن مهم از فوتبال اهمیت بسیاری می‌دهد.

وی وضعیت فوتبال در برخی نقاط جهان را حرفه‌ای ذکر کرد و گفت: فدراسیون بین‌المللی فوتبال و کنفدراسیون‌های قاره‌ای آن به دنبال حرفه‌ای کردن فوتبال در همه نقاط جهان هستند که کشور ایران نیز چند سالی است که در راه حرفه‌ای شدن گام برداشته است.

این مسئول گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم فازهای آسیاویژن را در حال حاضر پشت سر می‌گذاریم و باید فوتبال راه خود را به سوی حرفه‌ای شدن با شتاب ادامه دهد.

موسوی با بیان اینکه نباید از غافله فوتبال در جهان و آسیا و البته در کشور عقب بمانیم، افزود: دستورالعمل‌های حرفه‌ای شدن فوتبال باید مو به مو اجرا شود و برای این کار نیاز به عزم جدی همه ارکان فوتبال در استان به خصوص کمیته داوران داریم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از جهش خوب داوری فوتبال در این استان در طول همه سال‌های اخیر سخن به میان آورد و گفت: تلاش‌های بسیار خوبی از سوی داوران پیشکسوت و جوان استان صورت گرفته و ثمره آن را در حال حاضر می‌بینیم.

وی متذکر شد: استان ما با توجه به وسعت و جمعیت کمی که نسبت به سایر استان‌ها دارد در زمینه داوری فوتبال بسیار خوب عمل کرده و یکی از استان‌های برتر در زمینه ارتقای وضعیت داوری فوتبال هستیم که این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

موسوی آخرین موفقیت داوری فوتبال را مربوط به حضور روح‌الله شریفی در لیگ برتر به عنوان داور اول ذکر کرد و گفت: اکنون دو نماینده شایسته از جامعه داوری استان در لیگ برتر فوتبال حضور دارند.

وی توضیح داد: البته حضور خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری فوتبال به عنوان یکی دیگر از نمایندگان ما در لیگ برتر فوتبال مایه افتخار است.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: باید از این سرمایه‌های خوب حمایت کرد و داوران جوان هم‌استانی همین روند رو به رشد ارتقای وضعیت داوری را ادامه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار