مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: توزیع کارت 51 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان اردبیل آغاز شده و سایر اعضا نیز به تدریج صاحب کارت شناسایی معتبر می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 04 December 2015

هادی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد:‌ در مجمع اول با توجه به حد نصاب نرسیدن اعضای خانه مطبوعات شرکت‌کننده، تصمیم بر این شد تا نوبت دوم مجمع 18 آذرماه ساعت 16:30 دقیقه در تالار بیضاء اردبیلی برگزار شود.

وی تصریح کرد: براساس قانون در مجمع دوم جلسه با یک پنجم حضور اعضا رسمیت پیدا کرده و تصمیمات آن برای کلیه اعضا لازم‌الاجرا است.

مدیر خانه مطبوعات استان گفت: در مجمع قرار است در کنار گزارش عملکرد هیئت مدیره، انتخابات بازرسان جدید برای یک سال آینده به انجام برسد.

صباغی افزود: تصمیم‌گیری در مورد ایجاد دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها، تصمیم‌گیری در مورد اعضای جدید و بررسی و ارائه پیشنهاد درباره برخی از موارد اساسنامه با حضور اعضا به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای حضور در انتخابات بازرس خانه مطبوعات تا روز شنبه فرصت دارند تا با مراجعه به خانه مطبوعات استان اردبیل به عنوان نامزد بازرسی ثبت‌نام کنند، بیان کرد: امیدواریم برگزاری این مجمع به فعالیت قوی‌تر خانه مطبوعات دوره ششم استان اردبیل کمک کند.

صباغی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالانه خانه مطبوعات استان اردبیل 18 آذرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تهیه و توزیع کارت عضویت 51 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: از هفته جاری توزیع و تحویل کارت به اعضای خانه مطبوعات انجام شده و این کار طی هفته‌های آینده ادامه پیدا می‌کند.

مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل افزود: کارت جدید به گونه‌ای طراحی شده که بدون امحای آن در مدت زمان یک تا دو ساله با نصب هولوگرام قابلیت استفاده برای طولانی مدت را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار