رئیس کل دادگستری استان یزدگفت: با اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرائم به طور میانگین حدود 18 درصد آمار جرائم در استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۴۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 09 December 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد رضا حبیبی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بافق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اقدامات پیشگیرانه،طلاق در استان یزد از 10 عنوان اول خواسته خارج شده و جرائم نیز 5 تا 30 در صد کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در قوه قضاییه بحث پیشگیری، مقدم بر مقابله است گفت: یکی از نتایج خوب این پیشگیری ها در استان،جلو گیری از ارتکاب جرائم مختلف به ویژه مقوله طلاق می باشد .
حبیبی همچنین به سیستم مدیریت پرونده اشاره کرد و افزود: از آثار این سیستم که به 'سی ام اس' مشهور است ، تسریع در امور، صرفه جویی در وقت و اموالی که به کار می رود و از همه مهمتر نظارت مسئولین رده بالای قوه قضاییه از طریق این سیستم به نحوه کار و عملکرد قضات خواهد بود.
وی ، به احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بافق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این ساختمان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.
حبیبی خاطر نشان کرد: برای تکمیل این ساختمان اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال پیش بینی شده که با همین مبلغ اعتبار، عملیات اجرایی ساخت و ساز آن به اتمام می رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار