با حضور معاون فرهنگی ، مشاورعلمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان چهارمین جشن عکس هرمزگان طی مراسمی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 16 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد هرمزگان، دکتر سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در مراسم آغازین این جشن عنوان کرد: عکس به عنوان یکی از زیباترین هنرها خاص ترین لحظات زندگی بشر را به ثبت می رساند.
 
وی افزود: دوربین عکاسی به عنوان یک فن آوری وارد زندگی انسان ها شد اما با گذشت زمان توانست به عنوان وسیله خلق هنر به ثبت برسد و همین مسئله یکی از شاخه های بزرگ هنری را در دنیا به وجود آورد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه عکاسان ثبت کنندگان لحظات خاص بشر هستند و سهم عظیمی در نگه داری آن دارند گفت: تشکل هایی که در عرصه فرهنگی و هنری فعالیت دارند کمک کنندگان بروز، کشف استعداد ها  و فرصت ها برای هنرمندان نوپا هستند.
 
صالحی تصریح کرد: برگزاری این جشن ها اتفاقاتی است که رویش هنر و هنرمند را به همراه دارد و تمامی دستندر کاران عرصه فرهنگی استان باید در این زمینه یاری رسان باشند.
 
در ادامه دکتر علی رضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن خوشادمدگویی به مهمانان بیان کرد: یکی از سیاست های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت جدی از رخدادهای فرهنگی و هنری است که در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تمامی تلاش خود را در پشتیبانی از گروه های فعال هنری به کار گرفته است.
 
وی ادامه داد: یکی از اولویت های این اداره کل حمایت از فعالان عرصه فرهنگی و هنری است که تا کنون سعی شده با حمایت زمینه بروز استعدادهای جوان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار