فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: سه کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در روستای سَلَخ این جزیره توسط نیروهای دریابانی کشف شد.
کد خبر: ۱۵۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 24 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ قادر مرشدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این زمینه سه خط لوله هر یک به طول یک کیلومتر در طرح پاکسازی منااطق آلوده به قاچاق سوخت کشف شده است.

وی با اشاره به کاهش قاچاق سوخت در منطقه، گفت: قاچاقچیان توسط این خط لوله ها قصد داشتند سوخت قاچاق را به شناورها و سپس به کشورهای همسایه انتقال دهند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم همچنین از کشف سه میلیون نخ سیگار و 12 هزار و 800 پاکت تنباکوی میوه ای قاچاق خبر داد و افزود: در این ارتباط دو دستگاه خودرو وانت بار نیز توقیف شده است.

سرهنگ مرشدی اضافه کرد: کشف و ضبط 170 دستگاه رسیور، یکهزار و 700 دستگاه ال.ان.بی، 48 دستگاه دیش گردان به همره توقیف دو فروند شناور سنگین و دستگیری دو متهم از دیگر اقدامات نیروهای دریابانی قشم در هفته جاری به شمار می رود.

وی ارزش کالاها قاچاق کشف شده را 31 میلیارد ریال ارزیابی و اضافه کرد: حضور مستمر و هوشیارانه یگان دریابانی شهرستان قشم در مرزهای آبی خلیج فارس عامل مهمی در کاهش قاچاق در این منطقه به شمار می رود.

سرهنگ مرشدی از افزایش پوشش نیروهای دریابانی در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: ورود قوی در این عرصه به منزله افزایش امنیت اقتصادی کشور و تحقق اقتصادی مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار