مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خواستار تامین اعتباربرای تسریع در پروژه های عمرانی راهسازی شرق هرمزگان شد.
کد خبر: ۱۵۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 24 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، فرشید دستوان حاشیه بازدید از پروژه های در دست اقدام شرق استان با تاکید بر اینکه پروژه های این مناطق طبق برنامه پیش می رود، گفت: به دلیل اهمیت پروژه های شرق هرمزگان بویژه جاسک نیاز است در حوزه راهسازی اقدام های پررنگ تری صورت گیرد.

وی افزود: تسریع در روند پروژه ها نیازمند تامین اعتبار مورد نیاز است که می طلبد با نگاه مثبتی که دولت به منطقه دارد اعتبارات لازم نیز تزریق شود.

وی با اشاره به احداث پل جلابی بیان داشت: پل بزرگ جلابی با 360 متر طول و راه های طرفین آن با اعتبار افزون بر 55 میلیارد ریال در حال اجرا است و امیدواریم این پل تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

دستوان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پل تنها نقطه حادثه خیز محور بندرعباس - میناب ـ رودان حذف خواهد شد.

وی ادامه داد: باند برگشت بزرگراه بندرعباس ـ میناب نیز توسط پیمانکار مربوطه در حال احداث است که با تکمیل آن پرونده بزرگراه این محور بسته می شود.

این مقام مسئول ابراز داشت:عملیات اجرایی این بزرگراه حد فاصل دوراهی چاه شیرین ـ میناب با اعتباری افزون بر 185 میلیارد ریال در حال انجام است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در حال حاضر 58 پرو‍ژه احداثی در شهرستان های میناب، سیریک، جاسک به طول 7/184 کیلومتر در برنامه اجرایی امسال است که تاکنون 3/95 کیلومتر آسفالت شده و تا پایان سال نیز در صورت تحقق منابع مالی 9/29 کیلومتر قابل انجام می باشد.

لازم به ذکر است، معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان موانع پیش روی پروژه های راه و شهرسازی را مورد بررسی قرار داد و ابراز امیدواری کرد، با تدابیری که اندیشیده می شود بتوان اعتبارات مورد نیاز را تخصیص داد تا پروژه ها در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار