مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد:
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به ضرورت و اهمیت استقرار کامل و اثر بخش نظام مدیریت یکپارچه در ستاد این شرکت، سیاست ها و استراتژی های استقرار این نظام را تشریح نمود.
کد خبر: ۱۵۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 27 December 2015
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدرضا عراقی در هفتمین جلسه شورای بهره وری و تحول اداری، گفت: متحد کردن بینش ها و همسوئی و همدلی و هم جهتی در جهت خلق، ارائه و کسب ارزش، پشتیبانی کردن و کمک به کلیه مدیریت ها و افراد برای دستیابی به یک استراتژی مشترک و همچنین ایجاد رقابت به منظور دستیابی به خلق سیستم در جهت بهبود عملکرد و آزادشدن قابلیت های فرو خفته افراد از الزامات استقرار اثر بخش نظام مدیریت یکپارچه است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد درک مشترک و همگرایی بین مدیران و کارکنان در راستای اهداف نظام مدیریت یکپارچه، اظهار داشت: همکاران و سازمان به صورت مشترک از منافع حاصل از  استقرار کامل نظام مدیریت یکپارچه بهره مند خواهند شد.

مهندس عراقی همچنین بر  ایجاد فضای رقابتی بین واحدهای مختلف سازمان در پیاده سازی این نظام تأکید و مشارکت مستمر مدیران ستادی در مراحل مختلف استقرار این سیستم را خواستار شد.

گفتنی است، پروژه استقرار نظام مدیریت یکپارچه در شرکت ملی گاز ایران از هجدهم مهرماه آغاز و پیش بینی می شود طی چهارده ماه به انجام برسد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار