یک استاد دانشگاه:
در بصیرت مرد فهیم ایران اسلامی به ویژه استان البرز و شهرستان کرج هیچ شکی نداریم و دشمنان بدانند که شک کردن به ملت ما، حاصلی جز خفت و خواری برای آنها به همراه نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 30 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: اکبر صادقی هشترودی از فعالان سیاسی استان البرز دقایقی قبل در حاشیه تجمع بزرگ بصیرت در مصلی شهرستان کرج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نهم دی روز در حقیقت روزی است که درخت انقلاب را مستحکم‌تر کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با نثار خون آزادگان عالم در مقابل ظلم ستمشاهی به پیروزی رسید و با خون آزادگان انقلابی در مقابل نظام امپریالیسم بین‌الملل که انقلاب را برای استمرار حیات خود مضر می‌دانست، پایدار ماند.
این فعال سیاسی بیان داشت: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی هنگامی که توسط منویات ولی امر خود بصیرت را چراغ راه خود نمود، هم‌پای رهبر فرزانه انقلاب پای در عرصه نهاد و حماسه‌ای را در نهم دی 88 رقم زد که یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی نظام را به همراه داشت.
صادقی هشترودی افزود: حماسه نهم دی ملت ایران در ادامه بصیرت‌افزایی رهبر معظم انقلاب رقم خورد و در حقیقت شکستی برای نظام‌امپریالیسم بین‌المل بود.
وی تصریح کرد: ملت ایران در روز نهم دی 88 حماسه‌ای بزرگ را رقم زد که سرمنشأ آن بصیرت بود و بصیرت عمومی هنگامی که به خیزش آید، حماسه آفریده خواهد شد و هنگامی که حماسه آفریده شد، دشمنان و معاندین قدرت واقعی یک نظام را به درستی مشاهده خواهند کرد.
این فعال سیاسی با تاکید بر ضرورت برگزاری مراسم‌های مربوط به سالگرد نهم دی در سراسر کشور گفت: باید این مراسم به صورت باشکوه و هماهنگ در سراسر ایران اسلامی برگزار شود و به همین دلیل دلسوزان و دوستداران واقعی انقلاب اسلامی و ملت ایران،‌طی روزهای اخیر ضمن پاسداشت این حماسه ملی، ملت صبور و با بصیرت ایران اسلامی را دعوت کردند تا در مسیر و پیرو ولایت باشند.
وی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که در این روز به معاندین نظام چه در بعد داخلی و چه در بعد بین‌المللی قدرت ایمان و ولایت‌مداری خود را بار دیگر ثابت کنند.
اکبر صادقی هشترودی در پایان با تقدیر از بصیرت و هوشمندی مردم استان البرز به ویژه شهروندان شهرستان کرج گفت: در بصیرت مرد فهیم ایران اسلامی به ویژه استان البرز و شهرستان کرج هیچ شکی نداریم و دشمنان بدانند که شک کردن به ملت ما، حاصلی جز خفت و خواری برای آنها به همراه نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار