کد خبر: ۱۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 03 January 2016


مدیرعامل باشگاه یاران غدیرهشتگرد از حل مشکل این تیم با سازمان لیگ فوتبال و صدور کارت بازی برای بازیکنان جدید این باشگاه خبر داد.

هادی ترابی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: با پرداخت بدهی خود سازمان لیگ موفق شدیم روز گذشته مجوز صدور کارت ۱۱ بازیکنی که جذب کرده ایم را بگیریم.

وی افزود: برای بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس گناوه در کرج می توانیم از نفرات جدید خود استفاده کنیم و امیدوارم بتوانیم به اولین برد خود در این رقابت ها دست پیدا کنیم.

ترابی با بیان اینکه نفرات جذب شده همگی از بازیکنان با کیفیت فوتبال کشور هستند گفت: متاسفانه در شروع مسابقات فرصت زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم و به همین دلیل در دور رفت بازی ها نتایج خوبی کسب نکردیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما حفظ این تیم در لیگ دسته دوم کشور است و برای رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت های موجود بهره خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه یاران غدیر هشتگرد با گلایه از بی توجهی مسئولان شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز گفت: متاسفانه در روزهایی که درگیر حل مشکل خود با سازمان لیگ بودیم کسی پیگیر کار ما نبود و به تنهایی کار را به پیش بردیم.

وی در پایان افزود: یاران غدیر هشتگرد نماینده استان البرز در لیگ فوتبال کشور است و این توقع را داریم تا حداقل ها در استان برای این تیم مهیا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال یاران غدیر هشتگرد تا پایان هفته یازدهم لیگ دسته دوم کشور با کسب یک امتیاز در قعر جدول ۱۰ تیمی گروه نخست قراردارد. این تیم هفته گذشته به دلیل صادر نشدن کارت بازیکنان جدیدش با ۸ بازیکن به دیدار شهرداری بندرعباس رفت و با مصدومیت دو بازیکنش و نیمه کاره ماندن بازی از سوی کمیته انضباطی ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار