امام جمعه موقت خلخال گفت: شهادت آیت‌الله النمر دیپلماسی تاثیر را تقویت کرد و تنها راه مقابله با تفکر حکام آل سعود وحدت اسلامی است.
کد خبر: ۱۶۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 08 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محسنی خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به جنایت دولت آل سعود در صدور حکم اعدام آیت‌الله النمر اظهار داشت: شهادت آیت‌الله النمر بر وحدت اسلامی افزود و دیپلماسی تاثیر را تقویت کرد.

وی با اشاره به این که تفکر عربستان در منطقه دو قطبی کردن منطقه است، افزود: تنها راه مقابله با این تفکر تروریستی آل سعود وحدت اسلامی است.

حجت‌الاسلام محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن انتخابات گفت: صلاحیت نامزدها با ثبت نام و افزایش کاندیداها نبوده بلکه صلاحیت از منظر قانون اساسی مهم است و قطعا کسانی که در این مجموعه صلاحیت ندارند با قاطعیت از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال به تهدیدات استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر استکبار به لحاظ ضعف در سایر حوزه‌ها روی به تحریم سپاه آورده که نشان از ناتوانی استکبار در مقابله با ایران است.

امام جمعه موقت خلخال به خروج بیش از 9 تن اورانیوم از کشور با عجله اشاره کرد و گفت: مسئولین و مردم مواظب باشند با خروج قلب راکتور اراک فقط چهار سال تعمیر آن طول خواهد کشید.

محسنی به رکود اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در سال همدلی و همزبانی دولت مصمم به حل مشکلات است و در این راه مردم نیز مصمم به کمک به دولت هستند و باید دولت با برنامه‌ریزی از زیان‌های کشور در مقابل واردات کالاهای بی ارزش خارجی مقابله کند و چه نیازی بود که بیش از 2/7 تن فولاد از کشورهای خارجی وارد شود در حالی که بیش از 3 میلیون تن فولاد در انبار کشور موجود است.

وی در پایان بخش سخنان خود سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای 19 دی ماه را گرامیداشت.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه مراسم ترحیم و گرامیداشت یاد و خاطره شیخ شهید آیت‌الله النمر در مصلی خلخال از سوی دفتر امام جمعه، ‌شهرداری خلخال، حوزه‌های علمیه خلخال، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان، بسیج طلاب، اداره اوقاف و شورای مذهبی و کانون مداحان، اداره فرهنگ و ارشاد و فرمانداری شهرستان و جامعه روحانیت و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار