جانشین ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز اعلام کرد: زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین به 6 بمهن‌ماه موکول شد.
کد خبر: ۱۶۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 10 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، ایوب رحیمی در جلسه‌ی هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که با حضور استاندار در دفتر نماینده‌ی ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: برگزاری 6 نشست مشترک ستاد برگزاری و ستاد اجرائی نماز با حضور مدیران ارشد استان و ستاد مرکزی اقامه نماز در تهران و قزوین، سازمان‌دهی کمیته‌های شش‌گانه‌ی اجلاس و ستاد برگزاری نمایشگاه اجلاس نماز و تشکیل منظم جلسات کاری به‌منظور انجام وظایف محوله‌ی ابلاغی از ستاد مرکزی اقامه نماز، به‌صورت هفتگی از اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون هریک از کمیته‌های شش‌گانه به‌صورت جداگانه پنج جلسه داشته‌اند که تصمیمات و برنامه‌های خوبی در برگزاری هرچه بهتر اجلاس اتخاذ شده است.
رحیمی در خصوص دلیل تعویق و جابجایی زمان برگزاری اجلاس از اول بهمن‌ماه به ششم بهمن‌ماه تصریح کرد: به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت حضور برخی از مسئولان کشوری در این اجلاس و استفاده‌ی بهینه از ظرفیت و حضور این شخصیت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان این تصمیم اتخاذ شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: توزیع سهمیه‌ی مهمانان استانی شرکت‌کننده در اجلاس نماز مطابق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مرکزی و اعلام اسامی مهمانان به تهران جهت انجام تشریفات اداری از دیگر اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

وی با اشاره به آماده‌سازی کارت دعوت استانی و ملی برای دعوت از میهمانان و مدعوین خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی، بیلبوردها و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی بین‌شهری در آزادراه‌ها به برگزاری این اجلاس اختصاص خواهد یافت.

جانشین ستاد برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، از ایجاد و راه‌اندازی سایت خبری مخصوص اجلاس نماز در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خبر داد و افزود: اخبار برنامه‌ها و اقدامات ستاد و کمیته‌های این اجلاس به‌صورت مستمر در این پرتال انعکاس داده می‌شود.
وی در ادامه به محل اجلاس و محل اسکان مهمانان اشاره و اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و کارشناسی‌هایی که صورت گرفت، محل برگزاری اجلاس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و محل اسکان مهمانان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: ارائه توضیحات و اطلاع‌رسانی‌های اجلاس به مردم توسط صداوسیما انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در پایان اظهار کرد: با توکل به خدا، همه باید سعی کنیم اجلاس نماز را به نحو مطلوب و در کمال سادگی، باشکوه برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار