مسئول بسیج رسانه کردستان خبر داد
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان از وجود تعامل و ارتباط بسیار خوب بین بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: در طول 2 سال گذشته تعامل بسیار خوبی در بین اصحاب رسانه و بسیج رسانه وجود دارد و همین امر موجب تحقق بسیاری از اهداف در این حوزه در استان شده است.
کد خبر: ۱۶۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 12 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدرضا قاسمی دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در کردستان به مناسبت روز بسیج رسانه، اظهار کرد: اصحاب رسانه استان کردستان به حق در راه اعتلای کلمه حق و مبانی اسلام ناب و آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام و قلم‌فرسایی و تصویرگری می‌کنند و هرآنچه از رهگذر رسانه در راستای مجاهدت در عرصه مقابله با هجمه‌های فرهنگی در توان دارند به کار می‌بندند.

وی از 21 دی ماه به عنوان سالروز شهیدی از تبار رسانه یاد کرد و گفت: شهید رهبر یک روش نو را در عرصه اطلاع‌رسانی در دوران دفاع مقدس به ظهور رساند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسه در ماه ربیع‌الاول و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، می‌تواند ظرفیت و بستری بسیار خوب در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالان این عرصه باشد.

وی ابراز امیدواری کرد، برگزاری این جلسه هم‌اندیشی و صمیمی بستری برای بازخوانی مسئولیت‌ها و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر اصحاب رسانه باشد.

قاسمی به نقش و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دنیای امروزی اشاره کرد و گفت: امروزه دیپلماسی رسانه‌ای است که بسیاری از خط مشی‌ها را در دنیا رقم می‌زند و ابرقدرت‌ها برای تسلط بر سایر جوامع از این ابزار استفاده می‌کنند.

وی به هزینه‌های هنگفت دشمنان در جنگ فرهنگی علیه جوامع مختلف به ویژه جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون دلار را برای براندازی نظام از طریق هجمه‌های فرهنگی و نفوذ رسانه‌ای اختصاص داده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان بصیرت‌افزایی در مقابل این هجمه گسترده فرهنگی دشمنان را نیازی ضروری عنوان و اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در حوزه بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم بسیار تعیین‌کننده است.

وی گفت: در این میان استان کردستان با توجه به موقعیت جغرافیای و شرایط مذهبی از حساسیت خاصی برخوردار است که همین امر رسالت خبرنگاران را برای رفع شبهات و ارتقای بصیرت عمومی در راستای مقابله با هجمه‌های نرم و فرهنگی دشمنان مضاعف می‌کند.

قاسمی از مردم کردستان به عنوان مردمی همیشه در صحنه نام برد و با اشاره به تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید از فرزندان این استان در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها، افزود: مردم کردستان در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و مقابله با هجمه‌های گسترده دشمنان همواره در عرصه حاضر بوده و سهم خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی با تکیه بر نیروی ایمان و اراده دشمنان را به زانو درآورد، اما دشمن شکست خورده امروز در صحنه دیگری به پیکار با نظام برخواسته که باید با آگاهی و بصیرت زهر تلخ شکست را بار دیگر به دشمنان بچشانیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان مقابله و دفاع در عرصه جنگ فرهنگی و نرم را به مراتب دشوارتر از جنگ سخت دانست و گفت: سربازان جنگ نرم باید با الگوگیری از رزمندگان دوران 8 سال جنگ تحمیلی دشمنان را شکست داده و با عزت و فداکاری خود به الگوهای ماندگاری در تاریخ تبدیل شوند.

وی بر تدوین منشور رسانه در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تدوین منشور رسانه در تراز انقلاب با برش استانی از مهم‌ترین نیازهای این حوزه است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی از وجود تعامل و ارتباط بسیار خوب بین بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان خبر داد و افزود: در طول 2 سال گذشته تعامل بسیار خوبی در بین اصحاب رسانه و بسیج رسانه وجود دارد و همین امر موجب تحقق بسیاری از اهداف در این حوزه در استان شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار