رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از افتتاح خانه قرآنی بینات در محله سرابی در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 15 January 2016

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از افتتاح خانه قرآنی بینات در محله سرابی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش فارس ،حجت‎الاسلام علی کاروند در خصوص برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: 10 ستاد فرعی برای 10 روستای دارای روحانی مستقر در این ایام در شهرستان تویسرکان تشکیل می‌شود.

وی افزود: 120 محفل جشن و سخنرانی به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همت روحانیون، ائمه جمعه و مردم در ادارات، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در دهه فجر امسال در تویسرکان برپا می‎شود.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه جشنواره کودک و نوجوان شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی از پیش‎دبستانی تا دوم متوسطه در این دهه برگزار می‎شود، گفت: این جشنواره با موضوعات حفظ قرآن کریم، مفاهیم قرآن، خوشنویسی، مقاله‌نویسی، نقاشی و سرود با مضامین قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 70 مبلغ در تویسرکان فعال هستند، تصریح کرد: تشکیل حلقه‌های خاطره‌گویی در بحث انقلاب، گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و اهمیت انتخابات در حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها، هیئات مذهبی و مساجد از دیگر فعالیت‌های مبلغان شهرستان تویسرکان در دهه مبارک فجر امسال است.

کاروند به برنامه‌های دیگر تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در این ایام اشاره کرد و افزود: افتتاح خانه قرآن بینات در محله سرابی، برگزاری کرسی تلاوت به همت خانه قرآنی روستای «اشترمل» که یکی از خانه‌های برتر در استان است و همچنین برگزاری مسابقات حفظ سوره مبارکه فجر در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش مرکزی و «قلقلرود» از دیگر برنامه‌های تبلیغات در دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر برگزاری شب شعر با موضوع انقلاب با همت کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان نیز برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار