مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان توجه به فرهنگ عمومی را مستلزم جامع‌نگری آحاد جامعه دانست و گفت: پایه‌های فرهنگ عمومی باید در جامعه به صورت کاربردی پیاده کرد.
کد خبر: ۱۶۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 13 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد بعد از ظهر امروز(23 دی ماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی پارسیان اظهار کرد: در حوزه‌های دینی دفاع بد از دین بزرگترین آسیب است لذا بدترین تهاجم فرهنگی بد دفاع کردن از دین است.
 
وی اضافه کرد: در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی باید روش‌های اصولی و درست برخوردها را مصوب کنید تا در یک فرایند دسته جمعی کاربردی شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشا داسلامی هرمزگان در ادامه خاطر نشان کرد: تجسس در زندگی مردم خلاف فرهنگ عمومی است و اسلام این روش را ناپسند معرفی کرده است.
 
درویش‌نژاد تصریح کرد: قدیم‌ها تلفن‌های همراه نبود شیوه‌های استراق سمع نوعی دیگری بود و امروز با حضور تکنولوژی شیوه‌های استراق سمع و سرک کشیدن‌ها تغییر کرده لذا باید اشاعه داد که این شیوه‌ها برخلاف فرهنگ عمومی در جامعه است زیرا خداوند سرک کشیدن‌های بیجا در زندگی مردم را ممنوع کرده است.
 
وی افزود: ما فکر می‌کنیم رسیدن به خدا یک جریان سختی است که رسیدن به آن محال است در حالی که چنین نیست و باید روش‌های برخورد را تغییر دهیم تا با دوری از بدبینی‌ها، تهمت‌ها و دروغ‌ها باعث و دریافت انرژی مثبت زمینه رشد خود را فراهم کنیم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه بیان کرد: فرهنگ عمومی یعنی رفتار سازی مناسب و بر همین اساس است که رهبران دینی به ما تأکید فرموده‌اند که دوعوت کننده مردم به غیر زبان باشید.
 
درویش‌نژاد در پایان گفت: فرهنگ عمومی یعنی اینکه ظاهر و باطنمان یکی باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار