رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت: اقتصاد مقاومتی زیربنایی دارد که یکی از مهمترین‌ آنها توجه به موضوعات فرهنگی است.
کد خبر: ۱۶۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 13 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام هادی میرزایی در نشست شورای فرهنگ عمومی پارسیان گفت: زندگی پیامبر سراسر درس است و باید نکته‌های ناب زندگی پیامبر را استخراج و در مسیر زندگی آن را نهادینه و پیاده کنیم.
 
وی با اشاره به یکی از شیوه‌های رفتاری پیامبر اسلام در جامعه گفت: پیامبر اسلام دو شیوه مهم محبت و ملامت منطقی را در دستور کار خود قرار داده بود لذا توانست در یک فرایند حساس اخلاقی همه را دور خود جمع کند.
 
امام جمعه شهرستان پارسیان در ادامه بیان کرد: شیوه مهم محبت و ملامت منطقی می‌تواند در کانون‌های مهم پرورشی جامعه اعمال شود.
 
حجت الاسلام میرزایی شیوه دوم رفتاری پیامبر را یادآوری نعمت‌ها در جامعه دانست و گفت: بسیاری از نعمت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد پس از مدتی فراموش می‌کنیم لذا باید آن را یادآوری کرد.
 
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی نعمتی است که به برکت خون شهدا و مجاهدت مردم بزرگ ایران به ثمر نشست و باید یادآوری کرد وضعیت انتخاب‌ها توسط مردم و توسط رژیم و مقایسه‌ای با وضعیت کنونی که مردم آزادانه پای صندوق‌های رأی می‌روند و گزینه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.
 
امام جمعه پارسیان در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی و نقش آن در توسعه کشور بیان کرد: فرهنگ زیربنای همه فعالیت‌ها به حساب می‌آید لذا اگر قرار باشد به اقتصاد مقاومتی برسیم باید توسعه فرهنگی را در کشور نهادینه کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار