کد خبر: ۱۶۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


ششمین جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان البرز با ریاست محمد علی پور کریمی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدس محلاتی از اعضای میز البرز شامگاه چهارشنبه(23 دی ماه)تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، حجت الاسلام والمسلمین قدس محلاتی طی بیاناتی ضمن تشکر از داوطلبینی که به صحنه آمدند و خود را عرضه کردند بر لزوم پذیرش مسئولیت توسط افراد تاکید نمود و گفت: اجتماع شما در این مکان به معنی آن است که دغدغه نظام و انقلاب را دارید و می خواهید کاری انجام دهید و هر کس هر کار از دستش برمی‌آید قبول مسئولیت کرده و وارد صحنه شود.

وی ضمن بیان شرایط خاص کرج از جمله مهاجر پذیری ، جرم خیزی ، وجود چهار زندان مهم کشور در آن و داشتن ده هزار زندانی ، بر لزوم عمل به تکلیف و وارد شدن به صحنه توسط آنهایی که می توانند و شرایط لازم را دارند اشاره کرد و افزود : افرادی از کیلومترها دورتر می آیند و اینجا در کرج کاندیدا می شوند . کرج مانند یتیمی است که هرکس از راه می رسد دستی بر سر آن می‌کشد.

قدس محلاتی به نقل از رییس جمهور ، کرج را بعد از تهران اولین کلانشهر کشور عنوان کرد و گفت: اهمیت کرج برای شخص رییس جمهور حائز اهمیت است زیرا این اهمیت بیانگر پیگیری دردها و به دنبال آن درمان است.

وی با بیان این که کرج به کار و جدیت بیشتری نیازمند است اظهار کرد: افرادی رفتند و شهید شدند و ما که ماندیم باید پرچم آنها را بر دوش کشیده و با احساس مسئولیت، دین خود را ادا کنیم تا در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم.

وی در ادامه به حضور طولانی مدت خود در کرج اشاره کرد و افزود: بنده ۴۲ سال از عمرم را در اینجا گذراندم .وقتی آیت الله پسندیده دستور داد که به کرج بیایم و حکم بر آمدن من به کرج کرد، قول دادم یکساله بیایم اما الان ۴۲ سال است در کرج هستم.

قدس محلاتی ضمن تاکید بر عمل به تکلیف ، به ارتباط دیرین خود با مبارزین و بزرگان از جمله آیت الله رفسنجانی و آیت الله بهشتی اشاره و توجه به تکلیف را امری همگانی عنوان کرد و گفت : هر برنامه ای هست ، باید دست به دست هم دهیم و قربه الی الله حرکت کنیم زیرا در این صورت است که « من» و « ما» از بین می رود و خدا و نظام مطرح می‌شود.

وی در پایان ضمن تشکر از لطف و بزرگواری و احساس مسئولیت حاضرین دعا کرد که امت وسط باشیم و در هفتم اسفند با مشخص شدن نتایج همه خوشحال باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار