مدیرعامل ایزوایکو خبر داد:
مدیرعامل ایزوایکو گفت: درراستای افزایش توان مهندسی و فنی خود ، تفاهم نامه های بسیار خوبی با شرکت های معتبر آلمانی و روسی امضا کرده ایم که ما را قدرتمندتر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 17 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضائیان اصل در جریان بازدید مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از ایزوایکو اظهار داشت : با رسیدن زمان برداشتن تحریم ها ما نیز مذاکرات و تفاهم نامه هایی را با شرکت های بزرگ دنیا داشته ایم.

وی افزود: این تفاهم نامه ها در این راستا منعقد شده که بتوانیم هر چه قدرتمند تر در بازارهای بین المللی حضور داشته باشیم و با استفاده از فن آوریهای روز دنیا ، توان مهندسی خود را افزایش دهیم.

رضاییان اصل با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای راه اندازی شهرک صنایع دریایی به عنوان یکی از برنامه های آتی ایزوایکو گفت: این شهرک دریایی در مساحت 220 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس قرار دارد و با امکانات و زیرساخت های لازم ، ظرفیت های زیادی برای جذب سرمایه گذاران خارجی خواهد داشت .

مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته زمینه سازی های مناسبی برای مشارکت خارجی ها در ساخت کشتی های نسل هفتم انجام شده که بر توانمندی بازاریابی داخلی و بین المللی ایزوایکو خواهد افزود.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان سهامدار ایزوایکو نیز در این دیدار با اشاره به حمایت دولت از توانمندی های ایزوایکو گفت: با جذب سرمایه گذاران خارجی به خصوص در منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.

سیدرضا نوروززاده ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در کشتی سازی در سه سال اخیر بسترهای مناسبی را فراهم کرده که توانمندی های ایزوایکو را افزایش می دهد و با مشارکت سرمایه گذاران خارجی به زودی شاهد اجرای پروژه های جدیدی خواهیم بود.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران (ایزوایکو) با یک هزار و یکصد هکتار مساحت در37 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

بخش عظیمی از فعالیت های کشور در زمینه طراحی ساخت و تعمیر انواع شناورها و طراحی و ساخت انواع سازه های فراساحلی از جمله سکوهای نفتی و گازی و جکت در این مجتمع( ایزوایکو) درحال انجام است.

ایزوایکو به عنوان بزرگترین صنعت کشی سازی در خاورمیانه است که در حوزه مهندسی و ظرفیت ها فعال است.

این مجتمع دارای سابقه 30ساله در بندرعباس بوده که به ساخت کشتی اقیانوس پیما ، تعمیرات آن وهمچنین سکوهای نفتی و گازی مبادرت می ورزد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار