معاون ورزش وآموزش منطقه آزاد کیش از برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 18 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین جلالی اظهار داشت: ثبت نام براي شرکت در مسابقات جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش از تاریخ ۳۰ آذرماه امسال  آغاز شده و تاکنون ۴۱ تیم از ۱۷ کشور براي شركت در آن ثبت نام كرده اند.
 
وي افزود: کشورهای اتریش با پنج تیم، ایتالیا با ۶ تیم، لهستان با پنج تیم،- آلمان با سه تیم، کانادا با سه تيم، تركيه با سه تيم، چین با دو تیم، جمهوری چک با دو تیم، قطر با دو تیم، جمهوری اسلامی ایران با دو تیم و کشورهای انگلستان، استرالیا، بلژیک، فرانسه، لتونی، سوئیس و ونزوئلا هر کدام با یک تیم در این رقابت شرکت می کنند.
 
جلالی با اشاره به اینکه همه امور اجرایی و زیرساختی این رویداد به سرعت در جزیره کیش در حال انجام است، عنوان کرد: برای برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی که برای نخستین بار به میزبانی جزیره کیش از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود، آمادگی کامل داریم.
 
 وي در مورد استقبال بسیاری از کشورهای جهان از برگزاری این مسابقات در جزیره کیش بیان داشت: پیش‌بینی می کنیم تعداد تیم‌های شرکت کننده تا پایان مهلت ثبت نام از حد مجاز بیشتر شود به همین دلیل رنکینگ تیم‌ها، مبنای حضورشان در جدول اصلی و مقدماتی خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار