امام جمعه مشگین شهر گفت: قانون در همه موارد فصل الخطاب است و هم طیف ها باید با تمکین از قانون زمینه برگزاری انتخاباتی سالم وپر شور را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۶۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 22 January 2016
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با بیان فرازهایی از فرمایش مقام معظم رهبری در جمع مجریان انتخابات افزود: تخریب و اهانت به نهادهای قانونی و انقلابی تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید از این موضوع به صورت جدی پرهیز شود.
وی تعهد ، تخصص ، مرز بندی در مقابل دشمن و صداقت را از جمله خصوصیات یک نامزد اصلح بیان کرد و گفت: تریبون نماز جمعه محل تبلیغ نامزد خاصی نیست اما آگاهی بخشی به مردم در مورد ویژگی های نامزدها و انتخاب اصلح از وظایف نهاد نماز جمعه است.
امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای توافق برجام و برداشته شدن تحریم های استکبار جهانی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و بهبود و وضعیت معیشتی مردم فقط در گرو رونق اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند اهتمام جدی مردم و مسوولان کشور است از کم توجهی دولت در تخصیص اعتبار این بخش در بودجه سال آینده انتقاد کرد.
شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار