فرمانده سپاه کردستان خبر داد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه بیت‌المقدس کردستان 1360 برنامه محوری و شاخص در دهه فجر امسال با موضوعیت دهه فجر و با شاخص‌‎های فرهنگی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۷۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 28 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در جمع اصحاب رسانه کردستان با تبریک فرارسیدن بهار انقلاب به تشریح برنامه‌ های سپاه کردستان در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان 1360 برنامه محوری و شاخص در دهه فجر امسال با موضوعیت دهه فجر و با شاخص‌های فرهنگی برگزار می‌کند.

وی به بخشی از برنامه‌های شاخص سپاه در این دهه اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، تأمین جهیزیه در قالب برنامه پیوند آسمانی با مشارکت بسیج جامعه زنان، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای استان و برپایی نمایشگاه با موضوعیت وهابیت، سلفی‌گری و استکبار ستیزی در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج از جمله برنامه‌های شاخص این ایام است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: نشست صمیمی با فرزندان شهدای کارمند در سنندج، برنامه شبی با قرآن همراه با پخش زنده از شبکه قرآن در مسجد جامع سنندج، اعزام ورزشکاران به هرمزگان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس کردستان، رژه موتور‌سواران و تاکسی‌ها در شهرهای کردستان، حضور بسیجیان در نماز جمعه در قالب حلقههای صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری در حوزه گروههای تکفیر‌ی و برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره آواها از دیگر برنامههای شاخص سپاه کردستان در ایام الله دهه فجر است.

وی گفت: دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه، برگزاری جشنواره منطقه‏ای شعر آیینی، برگزاری نشستهای آگاهی بخشی افسران جوان در دانشگاه، عملیات نورافشانی در شب 21 بهمن، اعزام اکیپهای درمانی به مناطق محروم، برپایی 2 بیمارستان صحرایی در مناطق روستایی، برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم در سنندج، رونمایی از مستند پیشمرگان مسلمان کُرد، انیمیشن و سرود کردی و حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن از برنامههای سپاه بیت‌المقدس کردستان در دهه فجر امسال است.

سردار رجبی با اشاره به نقش کلیدی رسانه‏ در تشویق مردم به شرکت حداکثری در انتخابات پیشرو افزود: انتخابات اسفند 94 به دلیل اجرای برجام و شرایط پسا‌برجام به نسبت دیگر انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: رسانهها باید با تأسی از فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر شرکت همه آحاد مردم در انتخابات حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، در روشنگری مردم و تبیین انتخابات و تشویق آنها به حضور در انتخابات قلم بزنند و فعالیت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مردم کردستان همواره نشان داده‌اند که حضوری پرشور در انتخابات داشته و این بار نیز با مشارکت بالای خود نشان خواهند داد که آینده کشور و استان برایشان مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار