دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران قم از توزیع 973 تن میوه از 26 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه سال جاری در استان قم خبرداد.
کد خبر: ۱۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 28 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمدرضا طلایی روز شنبه در جلسه هماهنگی کمیته های این ستاد با اشاره به اینکه طرح نوروزی توزیع میوه تا 15 فروردین ماه سال جاری در این استان ادامه دارد گفت: 233 تن سیب و 740 تن پرتقال تاکنون در سطح شهر قم و شهرهای تابعه توزیع شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلو پرتقال 30 هزار ریال و هرکیلو سیب 26 هزار ریال اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه 300 تن سیب و 970 تن پرتقال در طرح نوروزی وارد استان قم شده است گفت: میوه ها در 37 چادر توزیع در شهر قم و شش چادر نیز در شهرهای تابعه استان در ایام تعطیلات توزیع شده است.

دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم افزود: توزیع روزانه میوه در چادرها متفاوت است و ما آمادگی ظرفیت توزیع نیاز مصرف کنندگان را در بین چادرهای عرضه میوه داریم.

طلایی با اشاره به توزیع مرغ منجمد در قم گفت: تا کنون توزیع 548 تن مرغ منجمد از یکم اسفندماه شروع شده است و محدودیتی در توزیع مرغ در استان نداریم از این رو به هر میزان درخواستی باشد پاسخگو هستیم.

وی افزود: مرغ منجمد کیلویی 54 هزار ریال و مرغ گرم کیلویی 76 هزار ریال در مراکز عرضه برای مصرف کنندگان توزیع می شود که این قیمت نسبت به استان های همجوار کمتر است.

وی ادامه داد: روزانه حدود 120 تن مرغ در کشتارگاه های طیور تهیه می شود و بین مراکز عرضه و خدماتی توزیع می شود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار