محمدمهدی جهانبخش گفت: انتقال درست خاطرات آن دوران به نسل جوان جامعه امروز بخشی از رسالت بزرگی است که بر دوش جامعه ما برای جبران بخش کوچکی از ایثار و فداکاری های قرار دارد.
کد خبر: ۱۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 31 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، تصاویر رویدادهای مربوط به انقلاب اسلامی در شهر بندرعباس در سال 57 که توسط منصور نعیمی گرفته شده بود، به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای نمایش عموم در نگارخانه خیابانی شهر بندرعباس نصب شد.

محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در این خصوص گفت: انقلاب اسلامی حادثه بزرگی در تاریخ ملت ایران بود و با اقتدار و استقامت ملت ایران به وقوع پیوست و پس از آن جنگ تحمیلی صحنه پایمردی برای حفظ میهن و تمامیت ایران اسلامی، دارای صحنه های ممتاز و بی بدیلی است که صیانت از آنها و ارائه هنرمندانه آن به نسل جوان جامعه امروز اهمیت فراوانی دارد.

وی گفت: انتقال درست خاطرات آن دوران به نسل جوان جامعه امروز بخشی از رسالت بزرگی است که بر دوش جامعه ما برای جبران بخش کوچکی از ایثار و فداکاری های قرار دارد.

جهانبخش افزود: تصاویر بجا مانده از روزهای ابتدایی انقلاب در بندرعباس، تداعی کننده خاطرات آن روزها و انتقال دهنده مفاهیم ارزشمند اخلاقی و ایمانی است و سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس، بخشی از تصاویر ثبت شده از سوی منصور نعیمی عکاس صاحب نام استان هرمزگان از آن روزها در شهر بندرعباس را در نگارخانه خیابانی این شهر به نمایش درآورده است.

این تصاویر در نگارخانه خیابانی شهر بندرعباس در مجاورت سیتی سنتر به نمایش درآمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار