بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: دختر مقتول پس از شنیدن سر و صدا از خواب بیدار شد و پدرش را به بیمارستان منتقل کرد، اما متاسفانه وی در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۷۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 31 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
رییس کل دادگستری اصفهان اظهار کرد: شامگاه پنج‌‌شنبه 8 بهمن ماه جاری، شهردار سابق مهاباد اردستان از توابع استان اصفهان، در منزل خود از سوی دو فرد ناشناس با ضربات چاقو به قتل رسید.

خسروی وفا افزود: ضاربان با حضور در اتاق شخصی مقتول، در حالی‌که در خواب بود چندین ضربه چاقو به وی وارد کردند و از صحنه متواری شدند.

وی تصریح کرد: دختر مقتول پس از شنیدن سر و صدا از خواب بیدار شد و پدرش را به بیمارستان منتقل کرد، اما متاسفانه وی در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.
رییس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: مقتول پیش از مرگ، اظهار کرد که ضاربان دو نفر بودند که صورت خود را پوشانده و قابل شناسایی نبودند.

خسروی وفا با بیان اینکه تاکنون فرد یا افرادی در این رابطه دستگیر نشده‌اند، اظهار کرد: پرونده در حال بررسی است و تیم ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عوامل قتل تشکیل شده و امیدواریم که به زودی به نتیجه برسیم.

363 کیلوگرم تریاک در اصفهان کشف شد

سرهنگ "حسين حسين‌زاده" اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان در ادامه طرح‌هاي مقابله با شبكه‌ها و باندهاي قاچاق مواد مخدر، يك دستگاه كاميون كشنده "دانگ فنگ" حامل مواد مخدر را كه از مرزهاي شرقي به سمت تهران در حركت بود، در محور ورودي اصفهان از سمت نایین شناسايي و توقیف كردند.

وي افزود: در بازرسی از خودرو 230 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي در كف كاميون جاسازي شده بود كشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با بیان اینکه در سه عملیات دیگر نیز مقدار 133 کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در مجموع چهار عمليات انجام شده، تعداد چهار دستگاه خودروي سبك و سنگين توقيف و 6 نفر سوداگر مرگ دستگير شدند.

از پیشنهاد ازدواج تا هتک حیثیت دختر جوان!

سرهنگ غلامرضا شهرياري اظهار کرد: در پي شكايت خانمي جوان مبني بر اينكه فردي با انتشار فيلم‌ها و تصاوير خصوصي او در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي باعث هتك حيثيت و آبروريزي او شده است، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته، مشخص شد شاكي مدتي قبل در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي با پسر جواني آشنا شده كه با ارسال پيام‌هاي عاشقانه، وي را فريب داده و به بهانه ازدواج و آشنايي بيشتر، از او درخواست ارسال تصاوير خصوصي و شخصي‌اش را مي‌كند و دختر جوان نيز به او اعتماد كرده و تصاوير را براي او فرستاده است.

ریيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصریح کرد: شاكي جوان چند روز پس از ارسال تصاويرش با پيام تهديدآميزي از سوي فرد مقابل روبرو شد كه قصد اخاذي از او را داشت اما دختر جوان به اين پيام‌ها اعتنا نکرد و سرانجام متهم فيلم‌ها و تصاوير او را در فضاي مجازي منتشر کرد.

شهریاری خاطرنشان کرد: بلافاصله كارآگاهان پليس، پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل دادند و با جمع آوري مدارك و ادله ديجيتالي توانستند در كمترين زمان، عامل هتك حيثيت اين دختر جوان را كه پسري 23 ساله، اهل و ساكن اصفهان است، شناسايي و دستگير كردند.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي‌هاي پليسي به بزه انتسابي اعتراف و انگيزه خود را سوءاستفاده از اعتماد كاربران عنوان كرد، افزود: نامبرده پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل بعدي تحويل مراجع قضایي شد.

سقوط اتوبوس به زیرگذر!

پنجشنبه گذشته، یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد (خط میدان امام حسین (ع) به پل لاله) که در حال پارک کردن در ایستگاه آخر بود، از محل ایستگاه خارج شد و از بالای پل به زیرگذر سقوط می کند.

خوشبختانه اتوبوس خالی از مسافر بوده و اتفاق خاصی برای مسافران نیفتاده است.
شنیده ها حاکی از این بود که کار نکردن ترمز اتوبوس سبب بروز این حادثه شده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :