در پنج روز گذشته صورت گرفت
تابناک: رئیس تعزیرات استان اصفهان گفت: میوه شب عید در استان اصفهان به مدت پنج روز به گونه‌ای است که روزی 600 تن در شهر توزیع شد و پس از آن میوه در شهر با قیمت آزاد به فروش رسید.
کد خبر: ۱۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 29 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامرضا صالحی با اشاره به سهمیه استان اصفهان از میزان میوه دولتی برای نوروز اظهار کرد: سهمیه میوه دولتی استان اصفهان برای نوروز 94 به طور کلی 3 هزار تن بود که از 26 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا یکم فروردین جاری پایان یافت.

وی با اشاره به نحوه توزیع میوه دولتی درشهر اصفهان افزود: میوه شب عید در استان اصفهان به مدت پنج روز به گونه‌ای که روزی 600 تن در شهر توزیع شد و پس از آن میوه در شهر با قیمت آزاد به فروش رسید.

رئیس تعزیرات استان اصفهان گفت: میوه‌فروشان موظفند میوه با قیمت آزاد را با افزایش 20 تا 30 درصدی سود به قیمت خرید به فروش برسانند.

وی با اشاره به فعالیت شعبه گشت سیار ماموران تعزیرات در اصفهان ادامه داد: حدود پنج شعبه گشت سیار ماموران تعزیراتی در شهر اصفهان و در دیگر شهرستان‌های استان یک واحد گشت به فعالیت پرداختند.

صالحی با اشاره به همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت به همراه قاضی سیار تعزیرات تاکید کرد: فعالیت این گروه در سطح شهر تاکنون 100 فرد متخلف در زمینه گران‌فروشی و دیگر تخلفات را پیگیری کرده و با افراد متخلف برخورد شده است.

وی ادامه داد: همکاری مردم در ارتباط با تخلفات میوه‌فروشان از طریق سامانه اعلام شده به آنها بسیار خوب بوده است به صورتی که تاکنون حدود 40 پیامک دریافت کرده‌ایم و ماموران تعزیرات به شکایت آنها رسیدگی کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار