معاون هماهنگ کننده سپاه،
نزدیکی و ارتباط با استکبار جهانی هیچ سودی برای کشور و ملت نخواهد داشت، همگی خواهیم دید که ارتباط با استکبار جهانی تا کنون نه سودی برای ما داشته و نه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ 30 January 2015

به گزارش تابناک،معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه، نزدیکی و ارتباط با استکبار جهانی هیچ سودی برای کشور و ملت نخواهد داشت، گفت: همگی خواهیم دید که ارتباط با استکبار جهانی تا کنون نه سودی برای ما داشته و نه خواهد داشت.

سرهنگ وحیدی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام مبارک دهه فجر، گفت: وظیفه سنگینی برای بزرگداشت و انتقال آرمان های انقلاب به نسل جوان بر عهده داریم که در این راستا باید کاملا هوشیار باشیم؛ عده ای در کشور خواهان پاک جلوه دادن رژیم پهلوی هستند؛ خفگانی که در آن دوران بر کشور حاکم بود کمر آزادی را می شکست. آزادی که ما در جمهوری اسلامی داریم کمتر کشوری در جهان دارد، افرادی در کشور وجود دارند که حتی به مقامات بلند پایه نیز توهین می کنند ولی هیچ اقدامی علیه آنان صورت نمی گیرد؛  باید دستاورد های رژیم شاهنشاهی را با انقلاب اسلامی مقایسه کرد، در آن زمان ایران جز عقب مانده ترین کشور های جهان بود.

وی افزود: طی 36 سال از عمر انقلاب اسلامی 35 انتخابات در کشور برگزار شد که این امر دلیل محکمی بر حقانیت نظام است.

وی تصریح کرد: زمانی ما نمی توانستیم حتی سیم خاردار در داخل کشور تولید کنیم ولی هم اکنون به سطحی از پیشرفت رسیدیم که موجود زنده به فضا پرتاب می کنیم؛ در شرایط کنونی نیز اگر مشکلات اقتصادی داریم باید تحمل کرد چرا که نشات گرفته از دشمنی های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است.

ایشان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در مسائل فرهنگی باید آفندی عمل کرد، گفت: پدافندی عمل کردن در مباحث فرهنگی آسیب های جدی به ما می سازد.

وی در ادامه با تبیین اهداف برنامه های بزرگداشت دهه فجر، اظهار کرد: اهداف این برنامه ها ایجاد همگرایی و هماهنگی برای اجرای برنامه های فرهنگی، مشارکت و همکاری با آحاد مردم، تبلیغ اصول بنیادی انقلاب، امید افزایش و ایجاد نشاط در برنامه های اجرایی است.

معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین در رابطه با برنامه های شاخص اجرایی به مناسبت دهه فجر، اظهار  کرد: برگزاری جنگ های شادی، برگزاری مراسم لاله ها، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، اعزام سخنرانان، فعالین زمان انقلاب و راویان به مدارس، اجرای رژه موتور سواران، اجرای سرود در راهپیمایی، برنامه نور افشانی، برگزاری همایش عزت و آزاده و بازدید از زندانیان نظامی از جمله برنامه های سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر است.

سرهنگ وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شگرد دشمن برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، اظهار کرد: 34 کانال ماهواره  برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی تلاش می کنند؛ در همین راستا نیز داعش را برای همین هدف به میدان آورده و هروقت بخواهند از میدان خارج خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار