مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم:
مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم گفت: نخستین محفل «عصرانه داستان» با حضور علی الله سلیمی همراه با نقد کتاب «دست‌هایش خونی، چشم‌هایش گریان» در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 02 February 2016
به گزارش تابناک قم، محمد غفاری با اشاره به برگزاری نخستین محفل «عصرانه داستان» در حوزه هنری  قم اظهار داشت: چهره‌های شناخته شده داستان در سطح ملی در قم زندگی می‌کنند که تاکنون هیچ نهادی در استان سعی بر گردهم‌آوری آنان نکرده است.

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم افزود: از آن جایی که حوزه هنری قم در نظر دارد چهارشنبه‌های دوم هر ماه را به جلسه‌ای برای داستان‌‌نویسان قمی اختصاص دهد به همین مناسبت جلسه نقد و بررسی ادبیات داستانی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نشست با حضور علی‌الله سلیمی کتاب «دست‌هایش خونی، چشم‌هایش گریان» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه مورد نقد و بررسی می‌گیرد.

غفاری افزود: این جلسه چهارشنبه هفته جاری ساعت 14 در خیابان صفاییه، کوچه 23، حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه کتاب سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 می‌توانند به حوزه هنری مراجعه کنند.

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم با اشاره به ظرفیت بالای قم در حوزه شعر و داستان تصریح کرد: متاسفانه بار بیشتر فعالیت‌های ادبی استان بر دوش حوزه هنری است که با توجه به بودجه حداقلی این نهاد فرهنگی نیاز و ضرورت همکاری سایر نهادهای استانی در این حوزه احساس می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار