معاون اول رئیس جمهور از طرح توسعه جنگل‌کاری در شهرستان فیروزکوه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 30 March 2015

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری در صدر هیئتی از مسئولان کشوری و استانی و نیز وزیر جهاد کشاورزی، با حضور در شهرستان فیروزکوه از طرح توسعه جنگل‌کاری در این شهرستان بازدید کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این برنامه با ارائه گزارشی از روند اجرایی این طرح گفت: در این طرح گونه‌های کمیاب گیاهی در شهرستان فیروزکوه کاشته شده است.

غلامعباس عبدی‌نژاد افزود: وسعت اجرای این طرح به 170 هکتار می‌رسد و در این منطقه گونه‌هایی که سازگار با کم آبی باشد کاشته شده است.

وی گفت: در هر هکتار از اراضی زیر پوشش این طرح، 2 هزار اصله نهال کاشته شده است.

استاندار تهران نیز با ارائه گزارش کوتاه نیز در زمینه نیاز استان تهران به کاشت درخت، گفت: در کل استان تهران 70 هکتار زمین وجود دارد که برای درختکاری باید در آن طرح‌های ویژه در نظر گرفته شود.

سید حسین هاشمی با بیان اینکه استان تهران به کاشت درخت نیاز جدی دارد، افزود: باید با تلاش منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، اراضی زیر پوشش طرح‌های جنگل‌کاری و نهال‌کاری در این استان افزایش یابد.

معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از این طرح هم‌اکنون راهی روستای ندور شده‌ تا از شرکت تعاونی ریزبرگ البرز که به تولید عرقیات گیاهی می‌پردازد، بازدید کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار